Tani automat do chlebka

1. Data: 2004-08-04 22:46:39

Temat: Tani automat do chlebka
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako dziecko promocji nie mogłem się oprzeć, gdy kolejna gazetka Makro
skusiła mnie na wyjątkowo tani automat do pieczenia chlebka (poniżej 200
zł brutto za automat do maks. 1.2 kg chleba).
Kupiłem, spróbowałem i szczerze polecam - automat działa, piecze
świetnie. Co prawda pierwsze ciasto przesoliłem, ale jak na dzieło
eksperymentu (po co robić przepis z książeczki, jak można zrobić swój
własny), to i tak nieźle :)

Dobra, tyle chwalenia się po północy - chlebek odpocznie, na śniadanko
zjemy ;-)

1. Data: 2004-08-05 07:45:05

Temat: Re: Tani automat do chlebka
Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 4 Aug 2004 22:46:39 +0000 (UTC) w
imieniu grupy trzymajacej wladze Grzegorz Janoszka i mowi:

> Jako dziecko promocji nie mogłem się oprzeć, gdy kolejna gazetka Makro
> skusiła mnie na wyjątkowo tani automat do pieczenia chlebka (poniżej 200
> zł brutto za automat do maks. 1.2 kg chleba).

A czy to jeszcze aktualna promocja jest? jak tak, to chyba też się wybiorę
i zanabędę.

mucher

1. Data: 2004-08-05 08:17:37

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Aug 2004 09:45:05 +0200 I had a dream that Grzegorz Mucha
<m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> wrote:
> A czy to jeszcze aktualna promocja jest? jak tak, to chyba też się wybiorę
> i zanabędę.

Aktualna do 16.08.2004. Dziś na śniadanko mieliśmy chlebek razowy z
soczewicą :)
Jak się na niego nawaliło pomidorków, to nie było nawet czuć, że za
słony ;)

1. Data: 2004-08-06 10:27:40

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Aktualna do 16.08.2004. Dziś na śniadanko mieliśmy chlebek razowy z
> soczewicą :)

razowiec z soczewica? to musi byc pyszne!

moglbys podac, prosze, rowniez nazwe tego automatu? w koncu nie tylko
w makro zdarzaja sie proomocje ;-)

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-08-06 14:51:14

Od: "Cekir" <s...@e...of.message> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
message news:slrnch2pqe.4kd.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...
> [...]
> świetnie. Co prawda pierwsze ciasto przesoliłem, ale jak na dzieło
> eksperymentu (po co robić przepis z książeczki, jak można zrobić swój

hmm.. no to ja mam w związku z tym drobne pytanie, ponieważ też myślałem o
zakupie takiego urządzenia, ale trochę nie wiem po co?
No właśnie - jak na razie robię chleb ręcznie i zjadacze sobie raczej
chwalą. W takim razie jaki jest zysk z takiego urządzenia? Chleb jest
lepszy? Automat wyrabia ciasto za mnie? A może jakiś specjalny sposób
pieczenia?

Pozdrawiam,
Cekir

1. Data: 2004-08-08 20:17:24

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Aug 2004 12:27:40 +0200 I had a dream that kag <k...@...pl> wrote:
> razowiec z soczewica? to musi byc pyszne!

No całkiem, całkiem.

> moglbys podac, prosze, rowniez nazwe tego automatu? w koncu nie tylko
> w makro zdarzaja sie proomocje ;-)

Alaska BM 2000. Ale wszystkie automaty na rynku są identyczne, jeśli nie
uderzająco podobne :)

1. Data: 2004-08-08 20:19:19

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Aug 2004 16:51:14 +0200 I had a dream that Cekir <s...@e...of.message>
wrote:
> hmm.. no to ja mam w związku z tym drobne pytanie, ponieważ też myślałem o
> zakupie takiego urządzenia, ale trochę nie wiem po co?

Masz robot kuchenny? Spłuczkę w ubikacji? :)

> [...]
> chwalą. W takim razie jaki jest zysk z takiego urządzenia? Chleb jest
> lepszy? Automat wyrabia ciasto za mnie? A może jakiś specjalny sposób

Automat do pieczenia chleba ma dwa podstawowe plusy: po pierwsze robi
wszystko sam - człowiek wsypuje/wlewa składniki do środka, a po jakimś
czasie wyciąga stamtąd gotowy chleb. Po drugie - pozwala na opóźnienie
startu, czyli może robić chlebek, jak nas nie ma w domu albo śpimy.

1. Data: 2004-08-09 08:45:16

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Masz robot kuchenny? Spłuczkę w ubikacji? :)

ROTL :-)))))))

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-08-24 18:12:09

Temat: Re: Tani automat do chlebka - OT
Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-05 09:45, Użytkownik Grzegorz Mucha napisał:
| Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 4 Aug 2004 22:46:39 +0000 (UTC) w
| imieniu grupy trzymajacej wladze Grzegorz Janoszka i mowi:

Ale mi się to spodobało:)))

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

Cebula
Jakie noże, jakie garnki
Kwiaty fiołków z łodyżką czyli Jak to niegdyś bywało, cz.2
borówka amerykanska - przepisy poszukiwane :)
KALAREPA