Tanie wina wytrawne

1. Data: 2009-04-07 00:16:42

Temat: Tanie wina wytrawne
Od: Kurkoror <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poszukuje jakichs tanich czerwonych win wytrawnych. We Wloszech czy
Hiszpanii to juz za 2-3 euro mozna kupic naprawde niezle wino, a jak
jest z tym u nas? Wiem, ze wbrew pozorom np. w Lidlu mozna kupic niezle
wina za nawet 7-13zl.

W propozycjach prosze o podanie nazwy, orientacyjnej ceny i miejsca,
gdzie mozna kupic.

pozdrawiam,
K.

2. Data: 2009-04-07 05:49:24

Temat: Re: Tanie wina wytrawne
Od: "OlO" <O...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurkoror" <f...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet 7-13zl.
> W propozycjach prosze o podanie nazwy, orientacyjnej ceny i miejsca, gdzie

w Lidlu czerwone wytrawne Wloskie z abrucco za ok. 8,00 niebo w gebie , i
Hiszpanskie biale laMancha za 7,00 kwas siarkowy

3. Data: 2009-04-07 06:51:16

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet 7-13zl.
>
> W propozycjach prosze o podanie nazwy, orientacyjnej ceny i miejsca, gdzie

Najtańsze wino za 1,5 euro we Włoszech jest znacznie lepsze niż "drogie"
wino za 15-20 zł z Biedronki.
Tak samo jest z kawą.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2009-04-08 18:26:16

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet 7-13zl.
>
> W propozycjach prosze o podanie nazwy, orientacyjnej ceny i miejsca, gdzie

nie ma takich (u nas) ale najbliżej
- Gato Negro po 20 zł - wszędzie (moim zdaniem lepsze niż znacznie droższe
Sol de Diablo tego samego producenta)
- Sol de Chile po 14 zł (ale tylko z 2006, bo z 2007 niedobre) - rzadko w
marketach, dystrybutor bartex.

5. Data: 2009-04-08 19:18:19

Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet 7-13zl.
>
> W propozycjach prosze o podanie nazwy, orientacyjnej ceny i miejsca, gdzie

Tanich czy zdatnych do picia?
Nie ma w Polsce win nadajacych się do picia poniżej 20pln.
W Lidlu były niezłe wina taniej - ale to wspomnienie (przynajmniej w tych
Lidlach w Warszawie, w których bywam)
Bywają czasem przyzwoite z okazji dni włoskich, greckich w małych seriach,
ale też ok. 20 pln.
Wina ostatnio w ogóle podrożały. Kurs EURO....
Pijalne chilijskie cabernety np.Frontera "odjechały" z 17-18 na jakieś 24
pln.
Zawszę zazdroszczę tym, którzy mają blisko do Niemiec.
Nawet na Litwie nadal można kupić te same wina taniej niż u nas....

Pozdr

6. Data: 2009-04-09 18:41:55

Od: "Hh" <adamgreg@o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrefour - Fusion - temparanillo-malbec ok, 22 zł za 1 L -promocja

7. Data: 2009-04-11 17:25:25

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> Sol de Diablo tego samego producenta)
Casillero del Diablo - miało być

wracajc do Gato Negro - za granicą ma zakrętkę zamiast korka, taka nowa
anty-tradycja :///

8. Data: 2009-04-11 17:25:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" napisał:

> wracajc do Gato Negro - za granicą ma zakrętkę zamiast
> korka, taka nowa anty-tradycja :///

I bardzo dobrze - na tych nowych "korkach" z ch..wiczego wszystkie
otwieracze sobie połamałam...

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-04-13 08:36:02

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I bardzo dobrze - na tych nowych "korkach" z ch..wiczego wszystkie
> otwieracze sobie połamałam...

mówisz może o plastikowych niby-korkach
dla mnie to ta sama kategoria.

Czym zastąpić sześcienną kostkę rosołową?
JA I IKSELKA
tak gotujemy
Rodzice twierdzą, że nie potrafie gotować - co im ugotować?
Wypiekacz do chleba - czy warto?