Tassimo czy Dolce Gusto

1. Data: 2011-11-12 19:46:52

Temat: Tassimo czy Dolce Gusto
Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś już pił kawę przygotowaną przez obydwa ekspresy do kawy?

Co wybrać? Tassimo to kawa Jacobs, Dolce Gusto to kawa Nescafe. W Dolce
Gusto jest większy wybór różnych rodzajów kawy niż w Tassimo.

Wolałbym jednak przed zakupem, zapytać innych o opinię. Zawsze warto
posłuchać rad kogoś, kto już z tego korzysta.

Jeśli pytanie zadaję na niewłaściwej grupie - przepraszam. Proszę wtedy o
wskazanie, na jakiej grupie je zadać.

Za wskazówki, opinie - dziękuję.

2. Data: 2011-11-14 12:11:49

Temat: Re: Tassimo czy Dolce Gusto
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z tych dwóch smakowałem Dolce Gusto, całkiem przyzwoita, natomiast do Tassimo kupiłem
przez pomyłkę kapsułki czekolady i mleka - zawierają czystą chemię.
Tak więc zdecydowanie stawiam na ... Nespresso. Nie jest istotnie droższe a kawa z
niego jest na prawdę znakomita.

--
ZZ@private

3. Data: 2011-11-17 00:29:27

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś już pił kawę przygotowaną przez obydwa ekspresy do kawy?

Próbowałem obydwu i mi osobiście lepiej pasuje Dolce gusto. Kawy do tych
ekspresów pochodzą od dwóch czołowych producentów. Dolce gusto robi Nestle
czyli Nescafe a dla Tassimo Kraft czyli Tchibo jeżeli preferujesz którąś z
tych marek to taka powinna Ci smakować z ekspresu. a i jeszcze jedna wazna
uwaga Tassimo nie jest ekspresem cisninieniowym to zwykła przelewówka

Cezar

4. Data: 2011-11-17 19:01:41

Od: "Biggie" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ttt" napisał w wiadomości grup

>Czy ktoś już pił kawę przygotowaną przez obydwa ekspresy do kawy?

Tassimo nie piłem, ale Dolce Gusto pijam regularnie u szwagra.
Tydzień temu nawet przywiozłem mu z Berlina zapas kapsułek, które udało się tam
znaleźć po 4 euro za paczkę.
Szwagier ma tylko latte i cappuccino więc o smaku czarnej kawy się nie wypowiem.
W obu w/w smakach mleko też jest z kapsułki (jak mniemam - mleko w proszku) i to
niestety czuć.
Pianka jest ładna, ale smak całości jakiś taki tłusty i słodki.
Pijam bo lepsza taka niż żadna.

Sam w domu używam skręcanego czajniczka Bialetti Moka, kawy Melita lub Dalmayr
ProDomo.
A ponieważ mam tych czajniczków kilka w różnych rozmiarach to używam ich w
zależności od liczby osób :-)
Pianę do cappuccino lub latte robię z mleka podgrzanego w mikrofali w szklanym
spieniaczu Bodum.
Tak przyrządzona kawa smakuje mi bardziej i przyrządzanie jej to fajna zabawa.
Polecam

pozdrawiam

Biggie

Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
test
Tipy kuchenne.
Paprykarz - który najlepszy?
Ask a DeckerSlut for Oral "Jism-Swallowing" Sex