Re: Tato?!

Data: 2018-02-14 20:26:23
Temat: Re: Tato?!
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Kviat" wrote in message news:5a813c10$0$600$65785112@news.neostrada.pl...

> Jesteś niepoprawnym optymistą.
> Zakładasz, że przestanie pisać :):)

Przestać nie przestanie, ale skończy się na tytułach wątków jeśli
nikt tematu nie podejmie - tymczasem dzięki Tobie, a raczej przez
Ciebie, na grupie są dziesiątki-setki postów dziennie z jej udziałem
i brednie są wałkowane do znudzenia.

> No niestety.

Co oznacza że gdybyś nie reagował to mogłoby się jej znudzić gadać do
siebie.

> Może gdyby więcej osób reagowało...

Ludziom szkoda czasu na naprawianie nienaprawialnego.

> I to zwalnia ludzi z reakcji?

Oczywiście.
Nie ma sensu tracić czasu na działania z góry skazane na niepowodzenie.

> Eeee?
> Ja daję? To nie jest moja prywatna grupa.

Nie jest, dajesz jej platformę do rozgłosu dyskutując z nią.
Reagując na jej brednie.

> Widzę to inaczej.
> Jak jest grupa osób w tramwaju, to każdy ogląda się na innego, że ktoś
> inny przecież zareaguje. W konsekwencji nikt nie reaguje.

Ale ona żadnej krzywdy konkretnej osobie w tramwaju nie robi.
Ona krzywdę robi głosując w urnach wyborczych, nie ma sensu
reagować tu, bo mało kto tą grupę czyta. Wręcz przeciwnie, im
więcej do niej piszesz tym więcej generujecie razem bzdur.

> Pisałem o sytuacji w Polsce...

I coś się zmieniło w Polsce od dyskusji z XL??

> A Ty myślisz, że jak ktoś w tramwaju reaguje, to zmienia poglądy agresora?
> Nie zmienia. Liczy się coś innego.

Twój przykład z tramwajem jest nieadekwatny.

> Wyciągasz pochopne wnioski (a może i nie...).
> Ja nie mam podglądu na to, ile osób czyta grupę.
> Jeżeli masz, to chętnie się z nimi zapoznam.

A masz pogląd na to co wskórałeś?

> Też mnie to nic nie kosztuje.
> A skoro nikt nie reaguje, to....

To będziesz dolewał do pieca...

> Przecież nie na rezultaty JEJ głosowania liczę. Sam zauważyłeś, że to
> beton.

A na co więc liczysz? Bo Twoja działalność zaśmieca tutaj grupę.
Ewidentne jest że Twoja działalność sprawia że ona wysyła WIĘCEJ
niż wysyłałaby bez Twojej reakcji.