Re: Tatuś w krótkich spodenkach...

Data: 2010-03-16 16:39:03
Temat: Re: Tatuś w krótkich spodenkach...
Od: glob <r...@g...com>

Hanka napisał(a):

> Czy uwazasz, ze mozliwe jest powstrzymanie takich,
> jak opisane powyzej, zmian?
> Jakie widzisz sposoby na zatrzymanie nieuchronnych,
> moim zdaniem, modyfikacji memetycznych, wynikajacych,
> no wlasnie, wedlug Ciebie, z czego wynikajacych?
>
> Moze, po prostu, z nowych pomyslow na zycie, kolejnego,
> mlodszego od nas, pokolenia ?
>

> Haslo BO TAK SIE NIE ROBI, to nie jest, przynajmniej dla mnie,
> wystarczajacy argument.

Ale właściwie nie wiadomo o co jej chodzi, wkleiła kawałek i co......,
dla mnie jak przeczytałem całość wychodzi to, że przecież to opis
Ikselek atakujących sztukę i wartości, bo motłoch nie umie uszanować
trudu, ani zwartościować... przecież nie umie być krytyczna do siebie,
jak i katole, oni wiedzą lepiej od artystów, lekarzy, a wzamian
proponują rozmażony bełkot.