Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.sci.psychologia
<u6wxmrnz2re8$.1qwt3bc7d43jy$.dlg@40tude.net>
<kaddmj$nq3$1@node1.news.atman.pl>
<e...@4...net>
<e...@n...googlegroups.com>
<1dcxt78iw92b0.1syen1a7smgar$.dlg@40tude.net>
<e...@a...googlegroups.com>
Date: Sat, 15 Dec 2012 00:53:23 +0100

Dnia Fri, 14 Dec 2012 15:28:02 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> Powinny być znaczone to by ludzie nie chodzili do takich aptek

Ależ są też ludzie, którzy własnie dlatego chodza do TAKICH aptek, że one
nie sprzedają antykoncepcji. Niby dlaczego apteki te miałyby tracić tych
klientów?
Lekarz może odmówić aborcji ze względu na przekonania - i nie musi nosić
specjalnego znaczka w klapie. Do takiego lekarza ja pójdę się leczyć
właśnie ze szczególnym zaufaniem. Znam takich lekarzy.
Niby dlaczego apteka, której ja ufam, miałaby być jakoś szczególnie
oznaczona.

> bo
> wiadomo że u fanatyzmu nie kupią tego co potrzebują.

Nie masz prawa wymagać od handlującego, aby sprzedawał WSZYSTKO.
Masz wybór, rynek jest szeroki, jeśli gdzieś czegoś brak, możesz kupić
gdzie indziej, jest cała gama możliwości.
Czy robisz w sklepie awanturę, kiedy nie ma twojej ulubionej gumy do żucia?
Wobec bogactwa na rynku właściciel sklepu/apteki ma prawo nie oferować
towaru, który mu przynosi straty, zalega lub stwarza KOMUKOLWIEK (w tym
jemu samemu, bo niby dlaczego on sam miałby być pozbawiony tych samych praw
co klient) problem moralny - i nie ma tragedii, idziesz do innego sklepu.

> To tak jakby
> wejść do mięsnego i facet mówi nie sprzedam mięsa bo jestem
> wegetarianinem .

Jeszcze nie spotkałam rzeźnika-wege :->

(by XL)