Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?

Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.sci.psychologia
Date: Fri, 14 Dec 2012 16:16:28 -0800 (PST)
<e...@n...googlegroups.com>
<1dcxt78iw92b0.1syen1a7smgar$.dlg@40tude.net>
<e...@a...googlegroups.com>
<1wqbtuxngwdsd$.n74kjo9sbi8w$.dlg@40tude.net>
<jtj4crwbzxbx$.dojy3khx2v9m$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Teatr"Gniew Dzieci" ciekawe kiedy w Łodzi?
From: ???????????? <r...@g...com>

On 15 Gru, 00:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...a gdybym takiego spotkała, niczego u niego nie kupiłabym - od rzeźnika
> wymagam, aby znał się na mięsie, a bez organoleptycznego doświadczenia mowy
> o tym nie ma, więc tym bardziej nie wiem, czegoś ty się uparł żeby kupować
> gumki u aptekarza, który ich nie używa i w zw. z tym nie sprzedaje :->
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Dlatego że przy takim postępowaniu mamy totalitaryzm, staliny które
łamią ludziom prawa, gdzie aptekarz decyduje czy chcesz mieć dzieci
czy nie, a ty nie decydujesz o swoim życiu.
W rosji wystawili kandytaturę Stalina na świętego, bo po upadku
komunizmu część społeczeństwa przerażona wolnością sfundamentalizowała
się i to samo jest w polsce, skrajny fundamentalizm i fanatyzm jeden z
drugim chce być jak Stalin, który decyduje jak inni mają żyć. A
kościół spełnia wszystkie wymogii systemu totalitarnego, by innym
narzucać swoje zaburzone śmierdzące dupsko.

Gdyby wegetarianie sfantyzowali po stalinowsku, to w każdym sklepie
mięsnym by walczyli , by ludziom nie sprzedawać mięsa, bo im ideologia
zabrania, ludzie biegliby do drugiego a tam kolejny fanatyk, nie
sprzedam ci mięsa, bo ja decyduje o tym co jesz.
Następnie obrońcy roślin by sfantyzowani i walczyli że mordujesz
saładkę z marchewki , tym samym ludzie beton by wcinali do momentu
sfanatyzowania obrońców betonu.

Katol jak widzisz to pierdolec, stalinowski brewiko-pierdolec.