Adresy grupowiczow

1. Data: 2003-07-30 18:05:14

Temat: Adresy grupowiczow
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Powysylalam zaproszenia na nowa grupe do wielu osob, ale wiele z tych
adresow odbija, maja w sobie NOSPAM albo inne detale, ktorych mi sie nie
udalo wylowic, wiec czesc tych zaproszen nie dotarla, stad tu ponawiam zaproszenie.

Gwoli wyjasnienia powtarzam: grupa jest otwarta dla wszystkich, oprocz
trolli. Jesli chcesz uczestniczyc w tej nie-moderowanej grupie, napisz
do mnie i ja Ci przesle link do zapisania sie. Trolle beda wyrzucane na
zadanie innych grupowiczow. Ja jestem tylko zalozycielka grupy, a nie
jej posiadaczka. Grupa nalezy do wszystkich zapisanych grupowiczow i oni
beda decydowac o wszystkich zmianach.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-30 20:58:01

Temat: Tej Pani tu nie obsługujemy
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com

1. Data: 2003-07-31 06:51:42

Temat: Re: Adresy grupowiczow
Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> [...]
> udalo wylowic, wiec czesc tych zaproszen nie dotarla, stad tu ponawiam zaproszenie.

Magdaleno, bardzo prosze o przeslanie tego linka. Nie jestem zbyt
aktywna uczestniczka grupy, ale czasem pisze, a czytam regularnie.
(W galerii grupowiczow tez jestem). Przy okazji dziekuje Ci za podane
przepisy, wiele wyprobowalam i za kazdym razem bylam bardzo zadowolona z
efektu.

Serdecznie pozdrawiam
Maria Urbanczyk

1. Data: 2003-07-31 07:27:58

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (W galerii grupowiczow tez jestem).
> Maria Urbanczyk

Już Cię nie ma, mnie zresztą też. Wywalili nas, i za cooo?

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-07-31 07:29:38

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już Cię nie ma, mnie zresztą też. Wywalili nas, i za cooo?
Pewnie krytykowaliście ciasto bananowe! ;-)
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 19:52:50

Temat: Re: Tej Pani tu nie obsługujemy
Od: "Bob" <m...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale nie bylo mnie na grupie ladnych pare chwil i mam pytanie
dlaczego Tej Pani nie obslugujemy???
bob

1. Data: 2003-07-31 19:53:57

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bob" <m...@t...debica.pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam ale nie bylo mnie na grupie ladnych pare chwil i mam pytanie
> dlaczego Tej Pani nie obslugujemy???
Bo ta Pani założyła prywatną grupę dyskusyjną i próbuje zatomizować
pl.rec.kuchnia.
Chcesz powiększać zyski komercyjnego konta na Yahoo to napisz do
m...@o...com, tam dostaniesz permit do królestwa szczęśliwości. Musisz
lubić banany i inną wazelinę.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 20:35:11

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pamietam to dawno temu P. Magda nie mieszala wazeliny z bananami
> tylko miala calkiem fajne przepisy ale moze czasy sie zmieniaja, kidys Ona
> byla jedna z zalozycielek grupy!!
> Dziwne czasy nastaly nawet ludzie na grupie sie wykanczaja. Szkoda.
Teraz spoczywa na Yahoo Group. Cześć Jej pamięci!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 20:36:23

Od: "Bob" <m...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Z pozdrowieniami
bob

1. Data: 2003-07-31 20:41:15

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości > > Teraz
spoczywa na Yahoo Group. Cześć Jej pamięci!

> Raczej zbiera sily.
Och Justynko powiedz, co grozi biednej dżdżownicy?
dżdżownica
PS. Na tej grupie nie ma miejsca dla ludzi, którzy dla swoich własnych
wybujałych ambicji chcą rozbić grupe, zakładając jakieś swoje zasciankowe
małpowania ( z bananami) pl.rec.kuchnia

OT problem z outlook'iem
ryż
Zakończmy rozmowy o grupie p. Bassett