Re: Telefon znowu dzwoni.

Data: 2012-10-13 15:01:04
Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Andromeda <r...@g...com>

On 13 Paź, 12:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
medycyny-2012-shin...

> [...]
> rozumiesz moralnej różnicy między inżynieryjną manipulacją komórkami i
> materiałem genetycznym a prawami NATURY.
> Cóż z tego, ze potencjalnie da się sztucznie wyhodować to czy tamto, nawet
> ludzkie ucho na plecach myszy (bo to już dawno zrobiono, o czym nie wiesz)
> - ta noblowska "sensacja" NADAL nie znaczy i znaczyć nigdy nie będzie, że
> jak ktoś komuś utnie palec, to ma odpowiadac jak za zabójstwo.
>
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ideologia kościoła jest tak absurdalna na temat aborcji że trzeba by
było ludzi skazywać za skaleczenia, dlatego demagogia kościółka to
obłudna propaganda, wmawianie ludziom , szantażowanie że szyszki rosną
na wierzbie i tak mają i nie inaczej widzieć. A konsekwencje tej
propagandy, to okrutny los ludzi.....dlatego wyzywają was o faszystów
i Hitlera.