Telefon znowu dzwoni.

41. Data: 2012-10-12 09:28:43

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 21:24:13 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Mordercy to mało, bo jak uszkodzony płód może zabić matkę podczas
> rodzenia, to kobieta ma rodzić. Tu już mordercy w imię dogmatów,
> przegieli na każdym zakresie i myśle że lepiej zmień wiarę, bo
> niedosyć że skrajne gówno to czarne gestapo jak nic poniesie
> odpowiedzialność.

Globuś, popadleś w oplotność skrajną 33-)
(by XL)

42. Data: 2012-10-12 09:30:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 21:28:55 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Ten bez mózgu, bo to jedynie komórki ciała, czyli do drugiego
> miesiąca,

Nie ubliżaj moim dzieciom. Od samego stania się zygotami były dla mnie
ludźmi, nie paznokciami.
Twoje mogą być dla ciebie mniej istotne niż brud za paznokciem, ale i tak
JA będę ich bronić.
(by XL)

43. Data: 2012-10-12 09:35:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 21:56:39 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> "spedzenie plodu" = aborcja, prosze dokladnie przeczytac, google wie wszystko:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja

Dziękuję za uczone źródła o aborcji, ale prosiłam - bez eufemizmów.
:->

> Sa okreslone procedury medyczne. W wyniku badan lekarz ma obowiazek poinformowac
ciezarna kobiete o zagrozeniach dot. prawidlowego rozwoju plodu. Decyzje dot.
donoszenia ciazy, czy tez o dokonaniu aborcji podejmuje kobieta-matka.

I do niej się właśnie odwołują obrońcy życia poczętego.
Wreszcie doszliśmy wspólnie, z niemałym jak widzę dla Ciebie wysiłkiem, do
właściwej konkluzji. Nareszcie. Uff.

> Ewentualnie rodzice, ktorzy decyduja o tym czy sa zdecydowani na wydanie na swiat
nieszczesliwej chorej od zarania osoby.

W którym momencie decydują?

> Moje jak piszesz "obrazliwe" wnioski na temat Twojego wyksztalcenia nie sa w
intencji obrazliwe. Jedynie wyrazam zdumienie, ze dorosla kobieta posiada tak gleboki
brak podstawowej wiedzy dot. m.innymi zycia seksualnego czlowieka. Mozliwe ze jest to
przejaw braku edukacji seksualnej w polski szkolach.

Za przeproszeniem - jako DOROSŁA kobieta posiadam o tyle więcej wiedzy od
Ciebie, tak wiele jej mam więcej, że moja edukacja SEKSUALNA absolutnie nie
sprowadza się do zabijania niechcianych/nieplanowanych/chorych dzieci.

> Zatem postuluje: w trybie pilnym nalezy zlikwidowac nauke religii w szkola
panstwowych i zastapienie jej edukacja seksualna.

Za przeproszeniem - co ma seks do zabijania?
:-/

(by XL)

44. Data: 2012-10-12 10:04:21

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 11:35:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Thu, 11 Oct 2012 21:56:39 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> Za przeproszeniem - co ma seks do zabijania?

> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem,

komus komu wychowanie seksualne kojarzy sie wylacznie z uprawianiem seksu trudno
wyobrazic sobie ze takie nauczanie jest jednoznaczne ze swiadomym macierzynstwem,
albo z funkcjonowaniem czlowieka w spoleczenstwie, albo o jego odpowiedzialnosci za
drugiego czlowieka... itepe.

na koniec tzw. "obroncow zycia" ignoruje w calej rozciaglosci.

na wiele Twoich pytan odpowiedzialem, to moze teraz moja kolej:

jaki film widzialas ostatnio w kinie. moze widzialas "Paryz Manhatan" Woodego Allena?
albo, jaka ksiazke ostatnio przeczytalas, moze przeczytalas "Zwycięzca jest sam"
Coelho Paulo.

Jak rozumiesz subtelnie przekazana informacje o dosyc skomplikowanym zyciu erotecznym
siostry głownej bohaterki filmu paryz Manhatan. czy nalezy uwazać ze wspolnie z mezem
uzywali prostytutki do zaspokajania sklonnosci lesbijskich, zeczonej siostry?

Albo czemu Igor bohater "Zwycięzca jest sam" morduje ludzi w celu przekazania swojej
zonie informacji o swojej wielkiej do nie milosci.

45. Data: 2012-10-12 10:29:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 12:04:22 UTC+2 użytkownik k...@g...pl
napisał:

> [...]
>

> Albo czemu Igor bohater "Zwycięzca jest sam" morduje ludzi w celu przekazania
swojej zonie informacji o swojej wielkiej do nie milosci.

rzeczonej

ci obroncy... duzo zlego czynia, ale jednego nie sa w stanie: nie moga poskromic woli
czlowieka do poznania i do wiedzy. a jak widze takie m.innym maja zakusy skoro chca
zmieniac funkcjonowanie medycyny w spoleczenstwie, zmienia sobie procedury i nie
bedzie sie wykonywac badan prenatalnych. mysla ze jak sie zamiecie pod dywan to nie
bedzie problemu.

ide do roboty. moze wieczorem cos napisze? moze, jak nie bedziesz prowadzic dyskusji
na zasadzie li tylko zadawania pytan, i na odnoszeniu sie wybiorczo do moich
wypowiedzi

j-costam..

46. Data: 2012-10-12 13:58:45

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 11:31, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie ubliżaj moim dzieciom. Od samego stania się zygotami były dla mnie
> ludźmi, nie paznokciami.
> Twoje mogą być dla ciebie mniej istotne niż brud za paznokciem, ale i tak
> JA będę ich bronić.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

To idź na komisariat i zgłoś morderstwo jak się skaleczysz, bądź
konsekwentra.

47. Data: 2012-10-12 18:35:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 03:04:21 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> komus komu wychowanie seksualne kojarzy sie wylacznie

Piiip! - manipulacja.

> z uprawianiem seksu

Z KONSEKWENCJĄ i ŚWIADOMOŚCIĄ w seksie.
Seks sam w sobie to nic inego jak zespół zjawisk fizjologicznych służących
rozmnażaniu - dlatego trzeba do niego dołączyć rozum, żeby można było
wychowywać DO seksu. I tym wasnie (tj dołączaniem rozumu do seksu) zajmuje
się wychowanie seksualne.
Nie UPRAWIANIEM seksu.
Że też osoba tak wykształcona jak Ty nie rozumie, o czym piszę.

> trudno wyobrazic sobie ze takie nauczanie jest jednoznaczne ze swiadomym
macierzynstwem, albo z funkcjonowaniem czlowieka w spoleczenstwie,

Z aborcją też?
?

> [...]
>
> Albo czemu Igor bohater "Zwycięzca jest sam" morduje ludzi w celu przekazania
swojej zonie informacji o swojej wielkiej do nie milosci.

Widzę, że budujesz swoją moralność/poglądy tylko i wyłącznie na przekazie
jednokierunkowym.

PS. Byłam, czytałam. Niczego subtelnego tam nie ma.
(by XL)

48. Data: 2012-10-12 20:26:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 06:58:45 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To idź na komisariat i zgłoś morderstwo jak się skaleczysz, bądź
> konsekwentra.

Ubliżasz nienarodzonym ludzkim istotom.
Ale wybaczam ci, ponieważ to wynika z niewiedzy - o cyklu rozrodczym
człowieka, etapach rozwoju zarodkowego i tutaj własnie o różnicowaniu
tkanek... Ze skóry nie powstaje już nic innego, skóra jest skórą.
(by XL)

49. Data: 2012-10-12 20:34:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 03:29:19 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> ide do roboty. moze wieczorem cos napisze? moze, jak nie bedziesz

Czy Tobie się aby nie wydaje, że czerpię sens życia z Twego pisania?

(by XL)

50. Data: 2012-10-12 21:01:05

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 22:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 12 Oct 2012 06:58:45 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Ubli asz nienarodzonym ludzkim istotom.
> Ale wybaczam ci, poniewa to wynika z niewiedzy - o cyklu rozrodczym
> cz owieka, etapach rozwoju zarodkowego i tutaj w asnie o r nicowaniu
> tkanek... Ze sk ry nie powstaje ju nic innego, sk ra jest sk r .
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

wymuszanie szantażem i kłamstwem posłuszeństwa. Pozatym mnie
interesują ludzie żywi a nie dogmaty nieludzkie ,jakie przedstawia
barbarzyństwo i dzicz katolicka. 80% kobiet chce aborcji, więc trudno
aby dewoty kościelne po okresie rozrodu , miały prawo decydować, na
dodatek narzucając kłamstwa.

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.