Telefon znowu dzwoni.

51. Data: 2012-10-12 21:28:24

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 20:36:34 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Fri, 12 Oct 2012 03:04:21 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> PS. Byłam, czytałam. Niczego subtelnego tam nie ma.

dobre bo glupie! jak to nie ma niczego subtelnego? naprawde? przeciez film "Paryz
Manhatan" jest fimem o pieknej milosci. to jest film o rodzeniu sie uczucia u osob,
ktorym los dotad nie sprzyjal.

moze mowisz o innym filmie? albo...

52. Data: 2012-10-12 21:36:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-12 23:28, obywatel k...@g...pl uprzejmie donosi:

> [...]
Manhatan" jest fimem o pieknej milosci. to jest film o rodzeniu sie uczucia u osob,

Może należy zacząć od tego, iż Woody Allen jest nowojorskim dobrze
żyjącym z przysposobioną córką Żydem.

qr.a

53. Data: 2012-10-12 21:45:57

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 23:37:41 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2012-10-12 23:28, obywatel k...@g...pl uprzejmie donosi:

napisaďż˝:

> Mo�e nale�y zacz�� od tego, i� Woody Allen jest nowojorskim dobrze
>
> �yj�cym z przysposobion� c�rk� �ydem.

i to widziales w tym filmie?

54. Data: 2012-10-12 22:13:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 14:01:05 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> (...)80% kobiet chce aborcji,

LOL, a skądże takie dane?

> więc trudno
> aby dewoty kościelne po okresie rozrodu , miały prawo decydować,

Skoro polityk ma prawo decydować, jaki podatek zapłacą te chętne do
aborcji, to niby dlaczego "dewoty kościelne po okresie rozrodu" nie miałyby
decydować, czy wolno im będzie abortować płody.

> na
> dodatek narzucając kłamstwa.

Nie przyjmuj, broń się jak mozesz :->
(by XL)

55. Data: 2012-10-12 22:21:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 14:28:24 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
Manhatan" jest fimem o pieknej milosci. to jest film o rodzeniu sie uczucia u osob,

Albo nie byłam? - ależ byłam, byłam.
Ten film powinien trwac 20 minut - niewoiele wiecej by opowiedział.
Stara panna bez ojcowskiego autorytetu, z matką-pijaczką o niespołnionej
karierze.
Nic dziwnego, że szuka autorytetu w postaci z plakatu.
Która w rzeczywistości ma ją gdzieś.

Byłaś na "Ted'zie"? Nie? - to idź. Analogiczna niedojrzałość, tyle że u
mężczyzny. Polecam, dobry.
Tam miś i facet, tu kobieta i fascynacja wyidealizowaną postacią. Fetysze
dla samotnych nastolatków. Symbole braku dorosłości. Trzeba się z nimi
pożegnać (czyt. odczarować), żeby dorosnąć.

I o tym jest "Paryż Manhattan".

(by XL)

56. Data: 2012-10-12 22:23:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 23:36:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
ktorym los dotad nie sprzyjal.

> Może należy zacząć od tego, iż Woody Allen jest nowojorskim dobrze

Sugerujesz coś?

(by XL)

57. Data: 2012-10-13 02:27:30

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 00:14, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ponieważ człowiek ma coś takiego jak prywatność i wolność do tej
prywatności. Ktoś kto zniewala prywatność to dyktator, komunizm i
katolicyzm wchodzi z buciorami tam gdzie chronią nas prawa ludzkie, a
podatek to sfera społeczna. 80% procent podawali dzisiaj w sejmie, a
dewoty to do psychiatry, bo same nie mogą rodzić, więc bez
macierzyństwa czują się gorsze i tym samym rekompensują sobie
zmuszając innych.

58. Data: 2012-10-13 07:33:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 22:26, Ikselka pisze:
> tkanek... Ze skóry nie powstaje już nic innego, skóra jest skórą.

Chyba nie nadążasz za najnowszymi doniesieniami ze świata.

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/652831,nobel-z-m
edycyny-2012-shinya-yamanaka-uczony-ktory-przywrocil
-komorkom-dziecinstwo.html

Ewa

59. Data: 2012-10-13 10:00:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Oct 2012 09:33:33 +0200, medea napisał(a):

> Chyba nie nadążasz za najnowszymi doniesieniami ze świata.
>
> http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/652831,nobel-z-m
edycyny-2012-shinya-yamanaka-uczony-ktory-przywrocil
-komorkom-dziecinstwo.html

Jestem jak najbardziej zorientowana i wiedziałam, że własnie Ty się zaraz
odezwiesz z powyższa "sensacją". I potwierdziło się.
To kiepski argument, pokazujacy coś ważnego: to Ty nie nadążasz, bo nie
rozumiesz moralnej różnicy między inżynieryjną manipulacją komórkami i
materiałem genetycznym a prawami NATURY.
Cóż z tego, ze potencjalnie da się sztucznie wyhodować to czy tamto, nawet
ludzkie ucho na plecach myszy (bo to już dawno zrobiono, o czym nie wiesz)
- ta noblowska "sensacja" NADAL nie znaczy i znaczyć nigdy nie będzie, że
jak ktoś komuś utnie palec, to ma odpowiadac jak za zabójstwo.

(by XL)

60. Data: 2012-10-13 10:30:14

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 października 2012 00:22:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> dla samotnych nastolatków. Symbole braku dorosłości. Trzeba się z nimi
> pożegnać (czyt. odczarować), żeby dorosnąć.

"Teda" nie widzialem i nie zobacze. Chocby ze wzgledu na formule. Jestem impregnowany
na tego typu Kino. Nie widzialem i nie zobacze "Kewin sam w domu" "I kto to mowi", a
nawet "Pretty Woman". Doslownosc i kompletny brak metafory w tych filmach jest
powodem ze po pierwszych 10-15 min. projekcji jestem tak znudzony ze nie wytrzymuje
dluzej. Film z jakism misiem-lalka... I te trywialne amerykanskie siupy?!
Zdecydowanie bardziej wole kino W.Allena. Albo kino skandynawskie. Moze byc polskie.

Przeciez ocena bohaterki mowiaca i jej braku doroslosci jest krzywdzaca. Ona jest
osoba niewykle wrazliwa i nieprzystajaca do wspolczesnego drapieznego i bezwzglednego
funkcjonowania. Zwroc uwage ze zamiast sprzedawac leki, co jej sie bardziej oplaca
wypozycza kilentom apteki filmy w ramach terapii. Albo pomaga uwolnic sie
zlodziejowi, ktory napadl na jej apteke w celach rabunkowych. Przejela sie do glebi
jego losem i tez wypozyczyle mu jakies filmy. Jak sie okazalo z dobrym skutkiem. W
tym filmie mnostwo jest symboliki. Nawet szczegolny element ozdoby salonu siostry
jest symboliczny. Ciekawe co on znaczy? Allen nie jest dla niej fetyszem. On jest
symbolem delikatnosci inteligencji i madrosci. Bo zwroc uwage ze ona z nim dyskutuje,
i chetnie slucha jego wypowiedzi-cytatow z innych filmow. Ale nie oczekuje doslownych
porad dot. swojego postepowania. Wszystko odbywa sie w sferze doznan intelektualnych!

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.