Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

311. Data: 2000-02-03 21:25:37

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Irek K" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

LeGaba napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>wysoko rozwinietym mozgiem. I tak na przyklad dla chescijan sprawa
>jest jednoznaczna - czlowiek jest czlowiekiem od momentu zaplodnienia.

>Jesli dla katoliczki tak jest - to niech aborcji nie robi.
>Jesli dla ateistki jest inaczej - niech ma prawo do aborcji.
>Narzucanie ateistom przez katolików swoich dogmatów przy pomocy prawa
>panstwowego prowadzi do powstania panstwa wyznaniowego - którym Polska
>jest juz teraz :(

Szanowny panie.

Polska jest krajem demokratycznym, i ma takie prawo jakie uchwalił SEJM RP.
wybrany demokratycznie.

I jezeli kraj w którym wiekszosć jest katolikami ma "katolikie" prawa w
państwie, to ja w tym nie widze nic wykraczajacego poza demokracje.
Prawo uchwalone zas powninno sie rownac prawo EGZEKWOWANE i Wykonywane, a
jak nie to odpowiednia kara za ŁAMANIE PRAWA.

I jezeli w nadchodzacych wyborach wygra lewica, to sobie zmieni ta ustawe, i
prawo nie bedzie stanowione ani egzekwowane a dzieci beda _legalnie_
zabijane. Jezeli....

Jednak dzis jest tak jak jest. Nie musi sie to nikomu z tutaj obecnych
podobac, ale kazdy z nas MUSI je przestrzegac, a jak nie to KARA.
Niezaleznie czy chodzi o kradziez, czy aborcje.

I teraz wnioski.
Dostosuje sie pan, albo wyjedzie, albo do ukarania.
Za cokolwiek, nie tylko za wspomniana aborcje.
Zreszta za to miałby pan "problemy" zostac ukaranym chyba ze jest pan takim
ginekologiem.

I oddam tylko zeby nie było.....

Nie jestem Katolikiem, ani nie bede głosował na AWS. Moje prywatne zdanie
jest jakie jest, ale to nie zwalnia mnie od przestrzegania PRAWA w panstwie
jaki jestem.

>LeGaba
>"Kto tam rusza prawa?
>Lewa, lewa, lewa!" (Majakowski)

Pzodrawiam i do przemyslenia.

Irek K

k...@p...onet.pl
Tylko Wiara, Tylko Łaska, Tylko Pismo
M.Luter

312. Data: 2000-02-03 22:38:36

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio <w...@k...net.pl> wrote in message
> To smutne ze z ciebie taki luzak ktory ma gdzies uczucia swojej rodziny. W
> takim wypadku moglbys wyrazic zgode na cwiartowanie ciala i po krzyku. Ja

I tak zrobię.
Jadnak mam szczęście posiadać taką rodzinę, która po mojej śmierci wspomina
mnie raczej takim jakim byłem za życia, a nie interesuje się jak zboczeniec
moimi zwłokami.
Wielu ludzi zamienia rzeczywistą pamięć o zmarłym na piękny pochówek. I to
jest właśnie smutne.

I jeszcze pytanie: jeśli wytną ci płuco z powodu raka, to urządzisz dla
niego pogrzeb?

> tylko twierdze ze domniemanie zgody jest to chory, niecywilizowany sposob
> traktowania prawa, majacy gdzies prawo jednostki i rodziny (a niby mamy
> prawo prorodzinne :))))

Czyli najleprzym rozwiązaniem jest zdobycie zdania każdego dorosłego
obywatela w sprawny sposób, np. przy wydawaniu dowodu osobistego - ale to
trochę potrwa, zanim uzbiera się dawców...

pzdr.
Sliwtan

313. Data: 2000-02-04 00:13:53

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 1 Feb 2000 03:15:28 +0100 "LeGaba" <l...@p...com>
napisal(a):
[...]
Odpowiadam tylko na psr

314. Data: 2000-02-04 00:13:56

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 01 Feb 2000 12:01:05 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>To ty mi odpowiedz czy pestka jest drzewem czy to tylko pestka? Bo wedlug
>mnie z pestki dopiero wyrasta drzewo.

Interesuje Cie jak to jest w biologii, czy potocznie?
Bo widzisz, potocznie to tyle lat po Koperniku, a Slonce nadal
wschodzi...

gr

315. Data: 2000-02-04 00:18:32

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

>Proszę, pokaż mi, gdzie Kościół "dyskryminuje kobiety" (tylko u źródła,
>czyli w katechizmie).

W KKK jest napisane, że dla kobiet jest o jeden sakrament mniej niz dla
mężczyzn.
Jest też napisane; za Biblią; że kobieta została dana mężczyźnie jako
pomoc.

>Może cytacik?

Mr 6:3
3. Czy nie jest to cieśla, syn Maryi, a brat Jakuba, Józefa, Judy i
Szymona? Czyż nie żyją tu u nas także Jego siostry? (BT)

>Ewa

Jak widzę słabo znasz Ewa KKK i Biblię :))) typowe u katolików :(
A podoba Ci się taki cytat:

1 Kor 14:34-35
34. kobiety mają na tych zgromadzeniach milczeć; nie dozwala się im
bowiem mówić, lecz mają być poddane, jak to Prawo nakazuje.
35. A jeśli pragną się czego nauczyć, niech zapytają w domu swoich
mężów! Nie wypada bowiem kobiecie przemawiać na zgromadzeniu.
(BT)

Że tak spytam... co Ty tu więc robisz? :)))

LeGaba
"Wszystko wolno - hulaj dusza.
Do niczego się nie zmuszaj.
Niczym się nie przejmuj za nic.
Nie wyznaczaj sobie granic!" (J. Kaczmarski)

316. Data: 2000-02-04 00:41:37

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sliwtan napisał(a) w wiadomości: <87ahvp$h19

>Mi się wydaje, że ty wierzysz w to, że po śmierci będziesz czuł bicie
>twojego serca w innej osobie. ;)

Udajesz, że nie rozumiesz.
Expertowi i Wiesiowi nie chodzi o religijne aspekty, ale o poszanowanie
podstawowych praw jednostki, oraz poszanowanie prawa rodziny do złok
bliskich im osób.

Pobranie narządów bez zgody, wykonanie sekcji zwłok bez zgody - jest
pogwałceniem tych praw. IMO Wiesio i Expert mają absolutną rację.

317. Data: 2000-02-04 03:06:24

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Lucyfer napisał(a) w wiadomości:
(ciach)

Lucek! Jesteś swietny.
Ja nie potrafiłabym z tak - w końcu z dość skromnych informacji -
wynieść
tak daleko idących wniosków i to, autentycznie(!) trzymajacych się kupy
i przekonywujących.
Nie wiem, jaki masz zawód - ale IMHO powinienes pracować jako detektyw
albo naukowiec.
Nasz sposób widzenia religii x jest dość różny - tzn. ocena jakościowa
taka sama, ale rózni się styl krytyki.... muszę przyznać, że na Twój
styl, nie byłoby mnie stać - czy mój jest gorszy? lepszy? czy tylko
inny? anieli wiedzą ;)
Inna sprawa, że Ty jesteś ateista, a ja skłaniam się ku satanizmowi.

Z odczumienia Moniki zrezygnuj :( ona już nie mysli samodzielnie.:(
Szkoda :(
Kolejna ofiara katolickiej propagandy....

Tak się zastanawiam, jak to jest z tymi katolikami? Jak mogą modlić się
do Jezusa, który nie jest niczym innym jak kolejnym rzymskim bogiem?

318. Data: 2000-02-04 03:18:36

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
(ciach)

Przykro mi Monika, ale musze stwierdzic, ze czytasz KKK i Biblie
wybiórczo. Jak typowa katolka, nie widzisz faktów oczywistych. Godzisz
sie na upodlenie, malo tego... :( zgadzasz sie z tym. Mysle, ze juz do
konca swojego zycia, bedziesz "pomoca dla mezczyzny", bedziesz
"stworzona dla mezczyzny" tak jak "mezczyzna jest stworzony dla Boga".
Nie obudzisz sie :(
Tacy ludzie jak Ty, nie potrafia podniesc glowy.

Przykro jest mi tym bardziej, ze to nie jest Twoja wina - a jedynie
efekt tresury - prawdopodobnie - juz na starcie nie mialas szans.

Pozdrawiam Cie i wspólczuje.

LeGaba
"Wszystko wolno - hulaj dusza.
Do niczego sie nie zmuszaj.
Niczym sie nie przejmuj za nic.
Nie wyznaczaj sobie granic!" (J. Kaczmarski)

319. Data: 2000-02-04 07:39:43

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek K napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie jestem Katolikiem, ani nie bede głosował na AWS. Moje prywatne zdanie
>jest jakie jest, ale to nie zwalnia mnie od przestrzegania PRAWA w panstwie
>jaki jestem.
Gdyby parlament uchwalil ustawe ze pan Irek K ma sie zajac likwidacja swojej
rodziny w Polsce (bo np. jest zbyt duza) to by pan zapewne bez
zastanowienia wzial jakis karabin i dalej na miasto - na lowy w celu
egzekucji istniejacego prawa.
Ciekawe?? 300 glupcow decyduje o ksztalcie prawa w kraju nie bgiorac pod
uwage glosu spoleczenstwa (bo wiekszosc jak wynika z sondazy popiera
aborcje).

320. Data: 2000-02-04 07:49:13

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe?? 300 glupcow decyduje o ksztalcie prawa w kraju nie bgiorac pod
> uwage glosu spoleczenstwa (bo wiekszosc jak wynika z sondazy popiera
> aborcje).

Ci "głupcy" sami siebie nie wybrali. Jak Ci się Wiesiu nie podoba, to masz
szanse w najbliższych wyborach (oczywiście jesli będziesz pełnoletni, bo
sadząc po Twoich postach, pewnie będziesz jeszcze musiał trochę poczekać).
Ale zawsze możesz namówić mamę, tatę, jakąś ciocię czy wujka ;-)))
Ewa

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA