Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

341. Data: 2000-02-05 01:21:39

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 03 Feb 2000 09:00:21 GMT "Wiesio" <w...@k...net.pl> napisal(a):

>Plemnik to odrebny organizm - zyje poza organizmem w ktorym zostal
>stworzony.

Gdzies Ty taka definicje organizmu znalazl?
Jejku, a ile nowych "organizmow" mamy podczas dializy (ale tylko na
krotko) :-)))))

Czy moge Twoja wypowiedz wyslac na pl.sci.biologia? Ludziom potrzeba
czasem troche rozrywki :-))))

gr

342. Data: 2000-02-05 02:13:33

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Sliwtan napisał(a):

> [...] mam szczęœcie posiadać takš rodzinę, która po mojej œmierci wspomina
> mnie raczej takim jakim byłem za życia, a nie interesuje się jak zboczeniec
> moimi zwłokami.
> Wielu ludzi zamienia rzeczywistš pamięć o zmarłym na piękny pochówek. I to
> jest właœnie smutne.

W pełni podzielam Twoje zdanie! Rodzina, która właœnie idzie spać i zaglšda mi
przez ramię obiecuje, że mnie po œmierci będzie wspominać :-)

> I jeszcze pytanie: jeœli wytnš ci płuco z powodu raka, to urzšdzisz dla
> niego pogrzeb?

Wiesio pewnie odda komuœ to płuco. Po co mu takie marne płuco. Natomiast całš
zdrowš resztę swego ciałka pozwoli wkałmuczyć robaczkom. ;-)

> Czyli najleprzym rozwišzaniem jest zdobycie zdania każdego dorosłego
> obywatela w sprawny sposób, np. przy wydawaniu dowodu osobistego - ale to
> trochę potrwa, zanim uzbiera się dawców...
>
> pzdr.
> Sliwtan

Tak! Tak! Zdecydowanie tak!
Czeka nas podobno wymiana dowodów na jakieœ plastikowe karty, może z paskiem
magnetycznym. Cóż to trudnego poprosić każdego obywatela przy okazji tej wymiany
o oœwiadczenie w sprawie dawstwa narzšdów i wpisać mu w kartę. Jeżeli chętnych
będzie tylko 10% narodu, to całkowicie wystarczy potrzebujšcym. Nie kłóćmy się.
Niech każdy pozostanie przy swoim zdaniu.
Przy okazji pozwalam sobie tu jeszcze zamieœcić mały pe-esik, który skopiowałem
z innego listu do wštku "Do czego można wykorzystać zwłoki".

Michał Adamski

P.S. Włożyłem do dowodu kartkę, że mogš sobie mnie po œmierci wzišć, całego, na
częœci zamienne (czy się coœ nada?).
A żonie napisałem list, żeby resztki sproszkowała i wrzuciła do rzeki Łódki
(lokalny patriotyzm poœmiertny). To znacznie uproœci problemy pochówku. Na
stypie wszyscy majš się bawić, a nie udawać, że opłakujš. Jednego palanta, który

pisuje do tej grupy, mniej ;-)
Dużo gadamy a mało robimy. Czy ktoœ z grupy włożył już do dowodu odnoœny papier?

343. Data: 2000-02-05 02:35:35

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Sliwtan napisał(a):

> No wtedy byłoby wszystko ładnie.

> ja tam wolę pójœć do lodówki. Może będę w kawałkach, ale nie zgniję i robale
> mnie nie zjedzš! ;)))
> pzdr.
> Sliwtan

Nie potrzebny nawet żaden rejestr. Przy okazji wydawania plastikowych kart,
które majš zastšpić dowód osobisty, wpisze się na magnetycznš œcieżkę, czy
delikwent chce, czy nie chce cierpišcym bliŸnim użyczyć swych narzšdów. To
zadowala jednych i drugich. Bardzo mnie ciekawi jaka częœć społeczeństwa wyrazi
zgodę na oddanie swych narzšdów po œmierci. Potrzebujšcych ratowałoby nawet
tylko 10 %.

Michał Adamski

I mój dyżurny pe-es:

344. Data: 2000-02-05 06:54:51

Od: Kaja <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie było w telewizji w niedzielę takiego programu.
Ale kawał ktoś zrobił, żeby wszcząć tą dyskusję !
Kaja

345. Data: 2000-02-05 16:03:32

Od: Marduk <1...@s...fbk.eurSPAMMERZDIE> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jan 2000 13:59:49 GMT, expert <e...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
[ciach2]

>Nie po to pacjent idzie do szpitala zeby umrzec, ale zeby sie wyleczyc.
>(poza eutanazja w Holandii).

Moze mi przytoczysz skad wynika towje przekonanie ze w Holandii nikt
sie nie leczy ale dokonuje eutanzji? Po wprowadzeniu (bardo
ograniczonej) ustawy o eutanazji nie nadeszla fala eutanazji.
Wiekszosc smierci na zyczenie pacjenta jest spowodowane zaprzestaniem
utrzymywania go przy zyciu (na wlasne zyczenie) a nie udzielania
humanitarnej pomocy przy zakonczeniu zycia. Zaprzestanie utrzymywania
przy zyciu.

A poza tym to czemu ja jako czlowiek chory nie mialbym prawa zakonczyc
swego zycia?

Chel

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 73,000 Newsgroups - Including Dedicated Binaries Servers ==-----

346. Data: 2000-02-05 23:52:03

Temat: Re: Kolejny glupek na grupie
Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ender napisał(a) w wiadomości: <389b2e06$2@news.vogel.pl>...

>Panie Kopacz!
>Proszę o posta, a dostarczę wszelkich informacji na temat stosów i
innych
>przestępstw KK.

"Z głupim człowiekiem nie warto gadać"
(Witkacy)

Valentine ;)

LeGaba
"Sie trinkt in Nachtclubs immer Sekt (korrekt!)
und hat hier schon alle Männer abgescheckt!"
(Kraftwerk)

347. Data: 2000-02-06 00:09:40

Temat: kanibale?
Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
podzielenie na

>Nie obowiazuje to tylko lekarzy.

W Polsce białych skurwieli nie obowiązują, żadne prawa - lekarz na
szpitalu to jak szlachcic na zagrodzie.

>(oprocz oczywiscie przyzadzania sobie potraw z
>miesa trupa).

Wnetrzności po sekcji na ogół są wyrzucane, a pustą jamę brzuszną
wypełnia się czymkolwiek - zużyte bandarze, szmaty....
Nie widzę powodu dla którego lekarze nie mieliby spożywac w domu np.
serca, czy wątróbki patroszonych ludzi.
Biorac pod uwagę demoralizację i zwyrodnienie środowiska lekarskiego
uważam to za całkiem prawdopodobne.

348. Data: 2000-02-06 01:22:45

Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Adamski napisał(a) w wiadomości:

>Dużo gadamy a mało robimy.

A co tu robić? W tym kraju mozesz się co najwyżej powiesić.

>Czy ktoś z grupy włożył już do dowodu odnośny papier?

Ja nie. I nie włożę. Dlaczego? Patrz moje listy z wczoraj.

349. Data: 2000-02-06 16:02:41

Od: Tom <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hi!!!

> Nie kazdego. Tylko tych, ktorzy wyraza swoja ochote na cwiartowanie po
> smierci.

W tej chwili sytuacja wyglada tak jakby rzad za nas podejmowal decyzje.
Jestesmy
postawieni w sytuacji prawie ze bez wyjscia. Owszem ze mozna sie nie
zgodzic, ale
jezeli komus sie po prostu nie chcialo pojsc na przyklad do urzedu, albo
nie slyszal nic o tym?

incubus

"What is real" - Matrix

Visit my home page - http://republika.pl/tomek0788