Re: Temat stary jak świat.

From: "<..>__ ~*" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Temat stary jak świat.
Date: Sun, 7 Mar 2010 23:34:26 +0100
<z...@4...net>
<hn1348$1pl$1@news.interia.pl>
<1...@4...net>

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

--
Ale komu właściwie przeszkadza stosunek płciowy ?

--
To przecież tylko ciało, jeszcze chwila i bach do piachu.
Coś taka skąpa. I przecież dusza bardziej się liczy. :o)

> Otóż to. Jeśli nie bedę czuła niczego ciałem, to sobie wyobrażę, że czuję,
> ożywię moje wspomnienia - i to będzie taki sam piękny seks. Zdaje mi się
> jednak, że wykraczam w tym momencie poza najdalsze rejony Twojej
> świadomości
> :-)

Twoja wyobraźnia, to jeszcze nie partnerstwo.
Zdaje się że poza Twoją świadomość wykracza to,
że nie tylko katolicy są na świecie, i też chcą żyć w niebie, tak ?

A słyszałaś, że nieomylne pedały z Watykanu twierdzą,
że poza kościołem katolickim nie ma zbawienia, tak ?
:o)
Ufasz im ?
Z jakiego powodu ?
Bo tak Cię nauczyli rodzice, czy sama to przemyślałaś ?

--
Jak to nie ?
Tylko Twoje potrzeby się liczą ?

--
Nie jesteś poza wiarą, lecz w wierze, ale są też inni wierzący
na tym świecie i też pragną znaleźć się w niebie, a mają inne poglądy

--
Uprawiać seks poza małżeństwem w ważnych
wypadkach ?

> --
> Ikselka.

zdar