Re: Teoria krytyczna

Data: 2019-04-29 05:02:34
Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

Ilona pisze:

> Ale, z 'róbta co chceta', nic dobrego nie wyniknie.

Świadome wyeliminowanie zakazu nie ma nic wspólnego z Owsiakowym 'róbta
co chceta'. Owsiak to nieodpowiedzialny homoseksualista w
przeciwieństwie do totalnie odpowiedzialnego heteroseksualnego
Androgyna, który o własnych siłach wyszedł z "cienia" swego
homoseksualnego brata nikogo przy tym nie zabijając. Uniknął więc
skrajnej przemocy ujawniając przy tym morderczy instynkt homoseksualnego
pedofila. Homoseksualista to skrytobójca nie pozostawiający śladów
zbrodni ponieważ czerpie niewidzialną energię życiową bezpośrednio z
mózgu swojej ofiary. I robi to nie dla własnego widzimisię, tylko
dlatego, że nie widzi inne możliwości przetrwania jak tylko zabijanie,
wyzysk i żywienie się krwią i pracą drugiego człowieka. Taki globalny
proces wzajemnego mordowania się nazywamy ostatnio "wyścigiem szczurów".
I tam każdy szczur robi rzeczywiście wszystko co tylko możliwe po to
tylko okazać się lepszym od innego szczura przypominającego mu jego
nieosiągalnego i nietykalnego Boga-Ojca.
LeoTar Gnostyk