Re: Test przymiotnikowy ACL

Data: 2006-08-29 05:33:46
Temat: Re: Test przymiotnikowy ACL
Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com>

vonBraun <interfere@o~wywal~2.pl>
napsił w news:ecva22$26p1$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
>
> Zweryfikujesz to analizując profil MMPI
> jeśli go masz i stosujesz (także dlatego użyłem w.wym.
> przykładów aby łatwo Ci było sprawdzieć)
> + przede wszystkim i zawsze wywiad - najlepiej także
> tzw. "obiektywny" - od osoby trzeciej.
>
> A jeśli nie to, to cała nieskończona gama innych możliwości...
>
> Np.: Może właśnie spotkałaś wyjątkowego człowieka - takiego, któremu
> udało się osiągnięcie swojego własnego ideału "ja" ;-))))

> Dziwne pytanie. W jakim sensie dobrze?
> Chodzi o zrozumienie - instrukcji?
> O to spytaj badanego. Powie ci jak rozumiał instrukcję.

von Braun, nie truj dupy !
---
Tak a'propos: poproszę o podstawy teoretyczne psychometrii
i dlaczego ich poziom ufności en bloc jest równy lub gorszy
od wróżenia z fusów, vel wnioskowania o poziomie zdrowia
psychicznego klyenta na podstawie policzenia podków, które
ów sobie pozawieszał gdziebądź w życiu...?

> pozdrawiam
> vonBraun

JeT.

P.S. Dokładnie wszystko na ów temat zostało wyrażone w treści
jednego zdania. Przez kogo i dlaczego (wystarczy poprawnie
zrozumiane jedno zdanie) ?

P.S.S. Twoje "merytoryczne dyskusje" z ewidentnymi psychopata-
mi z miejsca "merytorycznie psychometrycznie" pokazują, że nie
jesteś od nich _ani_na_jotę_ 'zdrowszy'...

P.S.T. Jak sobie "racjonalizujesz" _porażki_ zawodowe, czyt.
rozstanie z głupkiem ops pacjentem z jego inicjatywy - tzn.
pewnym, że "jest mondrzejszy/'wie lepiej' i sobie lepiej pora-
dzi" ?

P.S.Q. Skoro wydaje ci się, że masz do czynienia z idiotą (w mo-
jej osobie), to twoja "racjonalizacja" tego domniemanego psim
swędem faktu na poziomie jakości właściwym kretynom - wystarcza-
jąco poprawnie określa równie urojoną "jakość" twojego fuj "pro-
fesjonalizmu...