Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

31. Data: 2010-04-15 09:26:13

Temat: Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-kwiecień-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Dla mnie jesteś 4 z mocnymi odchyłami w różnych kierunkach
> - zarówno 3 (ataki i poniżanie) jak i 5 (zrozumienie, że każdy
> ma indywidualny sposób wyrażania emocji).
> Niestabilny. Maniakalno - depresyjny ;) Ta katastrofa
> wybiła Cię z apatii :) W końcu dzieje się coś ważnego
> w Twoim życiu ;)

a klasyfikuj sobie na zdrowie, w końcu musisz :)

32. Data: 2010-04-15 09:26:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

44,_New_York_Times__
Polakow__Oni_wiedza.html

> Marchewka to nie wiem co na to.
> Natomiast w kwestii następującego:
> "Wyraża następnie opinię, że Polska może stać się przykładem dla
> wszystkich skonfliktowanych narodów, jeśli pojedna się z Rosją, tak jak
> pojednała się z Niemcami."
> powinna się wypowiedzieć główna specjalistka od stosunków
> polsko-niemieckich.
>
> Qra

Hahaha,
jak widzę dziś jesteś w nastroju zaczepnym :-))))))

MK

33. Data: 2010-04-15 09:30:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

ale poprzeczny?

34. Data: 2010-04-15 09:33:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Uwazam podobnie. Zwlaszcza, ze tuma rodzine. A przynajmniej jej czesc.

> A niby jak? Decyzja nie zostanie zmieniona, wiec szkoda pradu. Poza tym
> mam wrazenie, ze Wa-wa jest juz wystarczajaco zmeczona przejazdami,
> wszelakimi Bardzo Waznymi Demonstracjami, nalotami protestujacych
> gornikow, hutnikow, kierowacow, szwaczek, sprzataczek i kogo tam jeszcze.
> A w przypadku pogrzebu bylaby juz kompletna masakra. Kwestie
> bezpieczenstwa tez sa tutaj wazne. Wawel jest w tym przypadku lepszy.

Tyle wielkich ludzi w jednym miejscu. Kuszące.

Qra

35. Data: 2010-04-15 09:34:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Tyle wielkich ludzi w jednym miejscu. Kuszące.

Dlatego osobiscie wole, by to bylo z dala od mojego domu.
I.

36. Data: 2010-04-15 09:37:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 15-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

44,_New_York_Times

> ale poprzeczny?

a taki: http://4risk.net/kartki/images/1102009423szpagat.jpg nie wystarczy?

Qra

37. Data: 2010-04-15 09:40:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

44,_New_York_Times
Polakow__Oni_wiedz

> Hahaha,
> jak widzę dziś jesteś w nastroju zaczepnym :-))))))

W sobotę piekę swój pierwszy osobisty chleb. Właśnie zakwas mi się kisi.
Potrzebuję odpowiednio wysokiej temperatury i ciśnienia.

Qra

38. Data: 2010-04-15 09:41:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> [...]
> która nigdy nie powinna być
> rozważana w stosunku do osób walczących o demokrację i mających jej
> mandat.
>
> 7. Wołasz: Psy ! Zwolennicy prezydenta Kaczyńskiego, Dziwisza,
> Gosiewskiego - to kundle !
>
> ---
> Ja jestem 6 i staram się dla siebie/dla nas znaleźć jakieś rozsądne
> sposoby wyrażania/kanalizowania naszego żalu - takie, by jednak nie
> utrudniać/paraliżować
> ogromnych zadań logistycznych, jakie czekają organizatorów uroczystości
> z udziałem tylu ważnych osobistości z całego świata.

9

Qra

39. Data: 2010-04-15 09:47:34

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 9
69 ?

40. Data: 2010-04-15 09:49:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]

ale jej jakoś tyłek wydęło. to nie wiem czy chcę cię tak męczyć.

FATUM
To się stało.
podział kraju?
szkocka baśń na polską nutę