Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

41. Data: 2010-04-15 09:53:52

Temat: Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> a taki: http://4risk.net/kartki/images/1102009423szpagat.jpg nie wystarczy?

Odrobina powagi by sie przydala w takie dni.
I.

42. Data: 2010-04-15 10:05:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> 69 ?

Koniecznie chcesz się z tą swoją szóstką wcisnąć?

Qra

43. Data: 2010-04-15 10:09:09

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> Koniecznie chcesz się z tą swoją szóstką wcisnąć?

Niektórzy się muszą wciskać z 6, inni z 24 ...
Życie ...

44. Data: 2010-04-15 13:52:22

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Gdybym miał taką możliwość, spierdolił bym gdzieś daleko daleko - na
> stałe.

A powinienes protestowac!
Zarowno przeciw Kaczynskiemu na wawelu,
jak i Komorowskiemu, ze taki cyrk zafundował - zalobe przez caly tydzien!
Jak mowi psycholog: niebezpieczna mitologizacja tragedii!
Nawet Obama dal sie wkrecic w ten szol.

Druch

45. Data: 2010-04-15 13:54:41

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> a wiesz, że ja również? nawet dziś o tym myślałem.
> tym bardziej, że przyjaciela mam za granicą.

Ze sie przypomne - rozwazalem to sobie juz rok temu.
Dalej aktualne.
Pytanie tylko - GDZIE?
Jakies propozycje?
Bo np. takie Kongo chyba odpada? ;)

Druch

46. Data: 2010-04-15 13:56:44

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja kurwa gdzieś mówię o apatii i docieraniu do mnie 5% ? ;)

Nie mowisz tego, ale skoro zostales juz zakwalifikowany to
musisz juz grac pod te role ;)

> Wiem - jest jeszcze gorzej :)

Pamietam powiedzienie: "Jest dobrze ale nie beznadziejnie" :)

Druch

47. Data: 2010-04-15 15:55:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 09:22:50 +0200, zażółcony napisał(a):

> 4. Uważam, że Wawel to miejsce dla prezydenta Kaczyńskiego, jest on
> osobą wyjątkową, jak najbardziej właściwą do tego zaszczytu. Uważam też,
> że decyzja o tym zapadła tak, jak powinna. Demokracja, rząd - to organizmy
> zbyt ułomne by w tym momencie/w ogóle podejmować takie decyzje. Kościół
> Katolicki, Opatrzność, zbiegi okoliczności - wszystko to bardzo dobrze
> składa
> się na ciąg wydarzeń, wolę bożą. Uważam, że protestujący działają
> niewłaściwie,
> bez zrozumienia sytuacji, mam do nich żal.

Tak uważam.

I dodam: Kaczyński był wierzący, ma prawo być pochowany w dowolnym kościele
jako wybitny wierzący i Obywatel, jak np chowa się biskupów i inne osoby
duchowne i świeckie zasłużone dla Kościoła i wiary. Władze Koscielne
decydują o miejscu pochówku takich osób, a skoro zdecydowały, że ten
pochówek nastąpi w miejscu szczególnym, to ja to popieram i rozumiem.

Równocześnie zdaję sobie sprawę, że Kaczyński, jako człowiek skromny, gdyby
żył, nigdy nie pomyślałby nawet o tym, aby móc być pochowanym kiedyś na
Wawelu ani nie wyrażałby takich pragnień za życia. Jednakże kiedy się
zostaje prezydentem, trzeba się liczyć z tym, że jak za życia, tak i po
smierci nie jest się już "własnością" tylko rodziny, lecz służy się
narodowi nadal. Naród nasz to w większości ludzie wierzący, jak on sam był
wierzący i Kościół ma prawo do pochowania wierzącego Prezydenta jako
reprezentanta narodu tak, jak uważa za stosowne.

--
XL

48. Data: 2010-04-15 15:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 10:09:20 +0200, Vilar napisał(a):

> Ewo, nie jesteśmy skłóceni.
> Mamy po prostu inne zdania.
> To rzecz normalna na całym świecie i świat zdaje sobie z tego sprawę
> (patrz: chociażby protesty antyglobalistów na spotkaniach głów państw,
> chociażby w Davos).

O miejsce pochówku Diany też się kłócono.

49. Data: 2010-04-15 16:03:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 10:18:32 +0200, Ender napisał(a):

> Ale tu czy w zaciszu domowym jesteśmy z tego tłumu jakby wyizolowani.

Niektórzy nawet bardzo - byleby światu nie pokazywac, byle tylko nie wyszło
poza granice, że jesteśmy skłóceni. Łagodzenie na zewnątrz, a pod tym
kubraczkiem wszawość. Kołtuństwo w czystej postaci.

50. Data: 2010-04-15 16:04:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Apr 2010 10:37:24 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Gdybym miał taką możliwość, spierdolił bym gdzieś daleko daleko - na stałe.

Dokąd? Masz jakieś pomysły?

FATUM
To się stało.
podział kraju?