The Body Shop

1. Data: 2003-02-05 12:12:20

Temat: The Body Shop
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktos (moze MOLNARka?) jakis czas temu wypowiadal sie pozytywnie o The
Body Shop. Czy mozecie napisac mi cos wiecej o ich kosmetykach?

dzieki, magda

1. Data: 2003-02-05 22:35:46

Temat: Re: The Body Shop
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> Ktos (moze MOLNARka?) jakis czas temu wypowiadal sie pozytywnie o The
> Body Shop. Czy mozecie napisac mi cos wiecej o ich kosmetykach?
>
> dzieki, magda

Ja te kosmetyki przywozilam z UK i byłam bardzo zadowolona, a tutaj to nie
wiem jak z nimi jest. Ale jeżeli chodzi Ci ogólnie i ich jakość to ja sobie
chwale i czekam na nowa dostawa :))

pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-06 04:21:28

Od: "Calla" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubie Body Shop.
Uzywalam:
* perfumowe olejki
* Body Butters
* zele pod prysznic
* mydelka

Na dodatek nie probuja produktow na zwierzetach.

1. Data: 2003-02-07 15:30:37

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana tutaj jako "::: Solana :::" napisała całkiem niedawno:

> Ktos (moze MOLNARka?) jakis czas temu wypowiadal sie pozytywnie o The
> Body Shop. Czy mozecie napisac mi cos wiecej o ich kosmetykach?

Przereklamowane.
I.

1. Data: 2003-02-07 18:02:14

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <i...@w...pl> skrev i meddelandet
> Przereklamowane.

tzn? napisz cos wiecej, please!

magda

1. Data: 2003-02-10 14:11:12

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana tutaj jako "::: Solana :::" napisała całkiem niedawno:

> "Marchewka" <i...@w...pl> skrev i meddelandet
>
> tzn? napisz cos wiecej, please!

Hej!
Uwazam, ze nie sa jakos wyjatkowe pod wzgledem jakosci. Wlasciwie podobne
pod tym wzgledem do francuskich kosmetykow Ives Rocher, ktore wg mnie sa
calkiem przecietne.
The Body Shop chyba stal sie popularny ze wzgledu na szeroko zakrojona
propagande, ze te kosmetyki nie sa testowane na zwierzetach (choc konsument
i tak zadnej pewnosci nie ma...). Choc moge przyznac, ze ich gadzety -
mydelka pachnace, kolorowe, kulki do kapieli i inne takie - sa fajne.
Najlepiej chyba bedzie, jesli sprawdzisz TBS sama :-)
Iwonka

avon - retroactive...?
Znowu sie dziele wrazeniami, a co tam...
[warszawa] dermatolog
dzięki dermice pokonałam trądzik różowaty
Wella i moja głowa