Re: The Verve - Bittersweet symphony

Data: 2008-09-11 10:11:14
Temat: Re: The Verve - Bittersweet symphony
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

Hanka pisze:

> Dzieki za porcje usmiechu :)
> Choc znam to od dawna, w codziennym biegu zapominam, ze istnieje.
>
> Przy okazji pytanie:
> Jaka muzyka towarzyszy nam najczesciej?

Przez pewien etap lubiłem punkrockowe rytmy oraz rocka i jego odmiany.
Unikam techno, disco i pochodnych. Uwielbiam trance w wykonaniu Armina
van Buurena. Ta muzyka moim zdaniem wlasnie idealnie wkomponowuje sie w
tło, a brak wokalu umożliwia spokojną rozmowe, głosy na siebie nie
nachodzą.

> Muzyka w tle?
> Czy muzyka jako pobudzacz, energii, refleksji, emocji?

Muzyke stosuje jako pobudzacz i pozytywny nastrajacz. Nie slucham NIGDY
smetnych kawałkow.

--
a...@p...onet.pl