Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 14 Sep 2019 22:09:48 -0700 (PDT)
<5d4f664f$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<5d502e8e$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<5d50bc53$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5d5526ad$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5d574744$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d57cc4f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5d57f1a6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5d74bd9a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5d777a8b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 10 września 2019 12:28:12 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Ale co? Bo nawet nie wiem czy uważasz że w Kraju jest wolność, czy jej
> brak.

jest wolność w POLSCE (caps lock sam się nacisnął), wyjmując takie przypadki
jak ukaranie profesora z Torunia za niepochwalanie LGBT, jak wmawianie, że to
Kościół jest najbardziej dotknięty pedofilią, choć fakty są zgoła inne,
jak wmawianie przez Onet i GW na przykład, że to Polacy w Anglii popełniają
najwięcej przestępstw, choć fakty są zgoła całkowicie inne.

> Spojrzałem i widzę, z jednej strony dziwne zakończenie wszelakich
> dyskusji o gazie z łupków, tak jakby zamach smoleński wyciszył całą
> sprawę. Z drugiej strony - nie dalej jak wczoraj ekolodzy zablokowali
> wejście do gdańskiego portu statkowi z węglem z Somalii. Oficjalnie
> jesteśmy węglową potęgą a okazuje się że nawet węgiel  sprowadzamy z
> końca świata.

pieprzysz waść Trybunie; o gazie z łupków to najpierw poczytaj.
o tych pseudo-ekologach lepiej mi nie pisz, skoro o wizycie zrzutów
nieczystości do Wisły nawet się nie zająknęli, a w tym czasie gaworzyli
sobie swobodnie, jaki to jest "ostracyzm" w społeczeństwie, które LGBT
nie traktuje jako obowiązującej ideologii;
jakby ktoś nie wiedział, że to tylko komuszo-liberalne postulaty,
zawsze oszukańcze.

jacek