To ja będe spadał

31. Data: 2013-06-22 17:20:27

Temat: Re: To ja będe spadał
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2013 17:11, Andromeda pisze:
> PhoNewsPro Usenet Client" i nie będziesz uzależniony od Grup Google'a.

> No pobrałem to gówno a może podasz nazwe serwera , adres serwera itd co?

adres serwera: news.neostrada.pl
port: (domyślny-default) 119
kodowanie: unicode (utf-8)

32. Data: 2013-06-22 17:35:46

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co wsadź to sobie w odbyt bo pokazuje tylko 4 posty na tym wątku i nie można
odpowiedzieć

33. Data: 2013-06-22 18:42:47

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra skąd to można pobrać, bo żeby pisać odpowiedzi to trzeba zapłacić w sklepie
androida, a ja nie mam kart kredytowych, tak więc skąd to można pobrać za kasę na
karcie z telefonu.....PhoNewsPro Usenet Client.

34. Data: 2013-06-22 18:48:18

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-22 18:42, Andromeda pisze:
> No dobra skąd to można pobrać, bo żeby pisać odpowiedzi to trzeba zapłacić w
sklepie androida, a ja nie mam kart kredytowych, tak więc skąd to można pobrać za
kasę na karcie z telefonu.....PhoNewsPro Usenet Client.

:-D :-D jaka żenaaaada. normalnie uzależnienie
aż zęby szczymio :-D a twój pan dla którego
pienisz tu, nie może zainstalować ci czytnika ?
może klęknij na kolanko ;))))))))

--
?? )><((((((o> ...

35. Data: 2013-06-22 18:54:14

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spierdalaj chory śmieciu zasrywający grupy

36. Data: 2013-06-22 19:01:33

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj chory śmieciu zasrywający grupy
no tak :))))
bo żeby skonfigurować czytnik z grupami to trzeba
mieć w czaszce mózgu choć z dwie komórki
a nie kupe :-D

--
?? )><((((((o> ...

37. Data: 2013-06-22 19:02:59

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sklepie androida, a ja nie mam kart kredytowych, tak więc skąd to można pobrać za
kasę na karcie z telefonu.....PhoNewsPro Usenet Client.

Wypróbuj ten - Android Usenet Reader. Sam go używałem przez jakiś czas,
i jest chyba najlepszy z darmowych na Androida.

38. Data: 2013-06-22 19:05:50

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda że dali chorym psychicznie komputery do klikania zamiast grzebania w gównie
którym się tak pasjonują, może wrócisz do tradycji ?

39. Data: 2013-06-22 19:10:24

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2013 18:42, Andromeda pisze:
> No dobra skąd to można pobrać, bo żeby pisać odpowiedzi to trzeba zapłacić w
sklepie androida, a ja nie mam kart kredytowych, tak więc skąd to można pobrać za
kasę na karcie z telefonu.....PhoNewsPro Usenet Client.

Załóż konto na PayPal, przelej na nie trochę pieniędzy ze swojego konta
i voila. Następnym razem użyj PayPal do zapłaty

40. Data: 2013-06-22 19:19:55

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jeszcze, może choinkę mam jeszcze ubrać, czytniki są płatne ale na karte kredytowe
i teraz co jeszcze jakieś konta na sray play mam zakładać... To ja sobie daje spokój
z tymi gównami .

Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam
znów sie zakochałam w Lubomskim
Wizerunek osób publicznych
Cóż...historia