To mamy Rok Sikory :-)

121. Data: 2006-02-26 14:52:43

Temat: Re: To mamy Rok Sikory :-)
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:
>> A tak na poważnie lubię sikory,
>
> To co sie zastanawiasz ? !!

Gdybyśmy głosowali na najpieknięjsze zwierzątko w ogrodzie
pewnie bym zagłosował, jednak tu sytuacja jest nieco odmienna, co
postaram się przypomnieć i wyjaśnić zwłaszcza młodszym grupowiczom.

Z założenia zwierzę roku grupy pl.rec.ogrody nie ma być piekne, pożyteczne i
wspaniałe.
Głosujemy na te zwierzaki, które są przez wielu ogrodników niezbyt lubiane,
aby przełamać
często niesłuszne opinie i ukazać dobre strony tych zwierząt.
Zastanówcie się czy wybierając kreta na zwierzą roku, grupa kierowała się
jego urodą,
czy też zapałała nagłą miłością do kopczyków pojawiających sie na trawniku.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net

122. Data: 2006-02-26 14:59:34

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

>No nie !!! :-((
>Taka grupa !! i nie widzi co jest :
>PIĘKNE, POŻYTECZNE, WESOŁE, ŚPIEWAJĄCE,
>PRZEŚLICZNE po prostu...........

Nie przejmuj się, traktuj to jak wstępne sądarze...
co wiadomo jakie są..... :-)
Sprawa nie jest do końca przesądzona jeszcze :-)

Kiedy ostateczne ogłoszenie wyników?

123. Data: 2006-02-26 15:12:03

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę wstyd !!! żeby wypominać kawałek słoninki !!
> a przyjemności z Tego, ze sie coś dzieje w ogródku zimą.......?.
> nie wiem, kto tu jest wiekszym dłuznikiem ?
> Jak sikorki sie dowiedzą, co o nich piszesz, wydasz duzo pieniedzy na
> środki ochrony roslin :-(

Wstyd! że dokarmiam sikorki i że musimy to robić, a Ty Bogdo nie musisz, u
Ciebie pewnie same się dokarmiaja.

> Ropucha wtedy śpi sobie smacznie, nie zawracając Ci głowy.:)
>
> jeśli to właśnie lubisz ? :-((

> pozdrawiam świergoląco, Bogda

> musisz
>
> Ty często musisz takie bzdury opowiadać?
> Wierzysz w to co pleciesz?

> Pozdr
> skryba

Moi drodzy, czy Wy się nie zanacie na żartach. Gdze ja napisałem że nie lubię
sikor i że ich dokarmianie to wielki problem. Dokarmiam i to nie tylko słoninką
Bogdo, mają u mnie jeszcze słonecznik, siemie lniane w szmalczyku i konopie.
Traktuję te "wybory" jako dobrą zabawę i porównałem jedynie oba gatunki. Jestem
pewien, że każdy z nas, mając do wyboru coś, za co trzeba zapłacić, lub otrzymać
to coś za darmo wybierze to drugie. I nikt mnie nie przekona że jest inaczej.
Tylko w tym kontekście napisałem o konieczności dokarmiania sikor i żadnych
innych podtekstów nie musisicie się Bogdo i Skrybo doszukiwać. Nie bierzcie tego
tak na poważnie.

A dlaczego ropucha? Z prostego powodu, bo ja je tu wsiedliłem, kikla lat temu.
Same by nie przyszły na zamknięte osiedle i obserwuję je jak przychodzą do oczka
na gody i w ciągu pięciu lat, z dwóch zrobiło się cztery które urzędują wiosna w
oczku. Po prostu mam do nich sentyment:)

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

124. Data: 2006-02-26 15:16:15

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaja Walczakiewicz napisał(a):
> Nie przejmuj się, traktuj to jak wstępne sądarze...

Zainstaluj sobie słownik z tej strony:
http://www.mozilla.com/thunderbird/dictionaries.html
pozdr. Jerzy

125. Data: 2006-02-26 15:23:00

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz napisała:
> Kiedy ostateczne ogłoszenie wyników?

Jak mówi archiwum:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=40465489
niedługo :-))

WKS

126. Data: 2006-02-26 15:25:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Twój post, ten sam, pojawił się dwa razy :-)
>
> KS

Faktycznie, teraz zauważyłem, przepraszam nie było to zamierzone. Piszę przez
niusy onet i od kilku dni mam problemy z wysyłaniem postów, coś się dzieje s
serwerem.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

127. Data: 2006-02-26 15:31:57

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstyd! że dokarmiam sikorki i że musimy to robić,

nic nie musisz, a jak cos dajesz to nie wypominaj :-(

a Ty Bogdo nie musisz, u
> Ciebie pewnie same się dokarmiaja.

nie wiem czy muszę, ale chcę :-))
robię to z największą przyjemnością :-))

> Traktuję te "wybory" jako dobrą zabawę

ja również :-) jednak Twoja odpowiedź wcale na to nie
wskazuje :-((

. Po prostu mam do nich sentyment:)

oddać głos - to jedno,
umieć przekonać innych - to drugie :-)
pozdrawiam, Bogda

128. Data: 2006-02-26 15:39:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale sikorka dwa razy bardziej aktywna i pożyteczna cały rok.
> Ropucha to śpioch i leń.
> Pozdr
> skryba

No ciekawa jestem jaki masz pożytek w zimie z sikorki mój drogi
Ogrodniku ?!

Serdecznie Miłka

129. Data: 2006-02-26 15:44:06

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę , ze sie denerwujesz i to nie wiem czemu.

no wiesz, traktuję to jak walkę przedwyborczą :-)
kiedy czytam dwa razy, ze ktoś cos wybiera, to tak jakby to były dwa
głosy.........
a tu każdy głos sie waży!

W drugim watku odpisałam Zielce

to nie jest tak, że pisze sie tylko do jednej osoby,
to czytają wszyscy :-))

> Jak rozumiem głosowanie jest tylko w tym wątku , wiec to uczyniłam. Chyba
> wolno
> mi tez.

pewnie, że wolno, tyle, że głosowanie nie jest w jednym wątku......

> A ja nie wiem natomiast , dlaczego robicie bałagan . Po co ten drugi watek
> ??

Wątków było już kilka, bałaganu nie ma, komisja skrupulatnie
"wyławia" głosy :-))

> Głosować dwa razy nie miałam zamiaru .

teraz, jestem o tym przekonana :-))
pozdrawiam, Bogda

130. Data: 2006-02-26 15:49:26

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wówczas ich głos przechodzi automatycznie na ropuchę ;-)

Aha, no to się zgadzam :-)

Serdecznie Miłka

... co jest za ropuchą !

Liliowce