Re: To się nazywa tolerancja :|

Data: 2009-02-04 17:47:59
Temat: Re: To się nazywa tolerancja :|
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 4 Feb 2009 18:02:21 +0100, Saulo napisał(a):

> (...)
> Zapach stóp nie może być powodem dyskwalifikacji na uczelni - uznał sąd.
> Szkoła przyjęła tę informację z żalem, ale próbuje się bronić. Zamiast
> wyrzucać, będzie nakładać na cuchnących uczniów kary pieniężne.

Babcia mojego TŻ, juz przed wojną nauczycielka, miała w klasie jednego
ucznia, wiadomej nacji sądząc po imieniu, Icka. Icek śmierdział czemus
okropnie, że lekcji prowadzić się nie dało, zwłaszcza zimą.
Zawezwawszy matkę Icka, jako wychowawczyni klasy, zwróciła jej uwagę na
problem higieny osobistej syna i na konieczność dopilnowania jej ze strony
wezwanej.
Ta zaś, wcale niespeszona, odparła, że, prosze pani uczycielki, Icuś jest
do uczenia, a nie do wąchania!
Cóz było robić.