Re: To wkurza, co?

Data: 2007-05-21 19:05:41
Temat: Re: To wkurza, co?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 21-05-2007 o 20:50:00 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> U?ytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisa?
> wiadomo?ci news:op.tsov0mjr4zsuzp@adam...

> zada?em banalne pytanie i powtórze je raz jeszcze :)
>
> Pokazuje Pan to jako ciekawostke czy popiera Pan wprowadzenie takiego
> rozwiazania?

DObrze.

Odpowiem krótko i treściwie, lecz nie mam ochoty na specjalne dyskusje, bo
mam inne rzeczy do zrobienia.

Jestem przeciwny wszelkim obowiązkowym ubezpieczeniom - jakiekolwiek by
one były. Ponieważ państwo powinno dotrzymywać zobowiązań, to należy
płacić emerytury z obowiązkowych ubezpieczeń, ale należałoby znieść
obowiązkowe ubezpieczenia.

I tyle.
Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jeśli bedziesz robił kawały prima aprilisowe w październiku to z pewnością
więcej osób da się nabrać.