Re: To wkurza, co?

Data: 2007-05-22 01:38:35
Temat: Re: To wkurza, co?
Od: interpio <i...@d...pl>

On 21 Maj, 20:23, "Adam Pietrasiewicz"

www.kapitalizm.org.pl
Strona zwolenników wolnego rynku, wolny rynek to utopia, proszę
pokazać mi jedno państwo na świecie z gospodarką wolnorynkową, ja o
takim państwie nie słyszałem.

> Nie ja stworzyłem kalkulator, nie ja napisałem tekst.
Za dużo ludzi (wielkie międzynarodowe koncerny ubezpieczeniowe) żyją
ze składek ubezpieczonego
aby można było zlikwidować...
Jeżeli nie można już zlikwidować, to ZUS powinno się płacić procentowo
- jak podatek, kto dużo zarabia ten dużo płaci a kto mało zarabia ten
płaci
np. parę funtów tygodniowio - tak jak jest w UK, prosto i logicznie.

Moim zdaniem największym problemem Polski jest brak prawdziwych
związków zawodowych, które
faktycznie broniłyby polskiego pracownika przed wyzyskiem kapitalisty
zachodniego i naszego rodzimego.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

"Ponad 60 % obywateli w UE żyje poniżej poziomu ubóstwa, ustalonego o
dochodzie poniżej 7.126 euro na rok... - tylko dlacze większość z nich
mieszka w Polsce"