Re: Tolerancja dla diet i ich tworcow ;-), Bylo: nalesniki

Data: 2003-08-31 12:01:01
Temat: Re: Tolerancja dla diet i ich tworcow ;-), Bylo: nalesniki
Od: "Hafsa" <m...@p...postem>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bisn0j$r0h$1@news.onet.pl...

> Może napisz też o tej kulturze do tych którzy nas opluwają.
> Niedawno byłam wyzwana od świni. Nie zwróciłaś uwagi czarnemujankowi,
> że tej kultury nie przejawia... :(((

Wiesz Krysiu, niektore osoby sa niereformowalne i czesto dziwie sie tobie,ze
w niektore dyskusje sie wdajesz.Kiedys dawno temu uslyszalam w kosciele-"Nie
rzucaj pereł między wieprze" to cytat z Biblii. Zaś odpowiadanie pięknym za
nadobne wcale dobrze nie świadczy o człowieku.I niech mnie wszyscy
wysmiewaja, ze jestem na DO- jakos tego na grupie nikt nie robi, a jesli mu
sie zdarzy- macham reka i prosze o rade, co zrobic, gdy mam takie a takie
dolegliwosci i nie pomaga mi nic?Procz DO?

> Jeśli już zwracasz uwagę na aspekt kultury na grupie - to rób to
> NIE TYLKO pod adresem optymalnych.
Wydaje mi sie,ze zwracam kazdemu :-( ,kogos przeoczylam?
Wobec bede sie starala zwracac kazdemu na to uwage, skoro uwazasz,ze
zwracam uwage tylko optymalnym.Tyle ze czasem po prostu nie chce sie wtracac
w osobiste pyskowki i tyle.Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'