burito

1. Data: 2003-09-28 20:19:59

Temat: burito
Od: Borys <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

powtarzam raz drugi, ze potrzebuje przepis na te placki, na google nie
ma a poza tym chcialabym by byl wyprobowany i nie interesuje kto mi na
to pytanie odpowie

1. Data: 2003-09-28 20:22:50

Temat: Re: burito
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale na placki, czyli tortille, czy na farsz??? :)

Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-29 06:46:34

Od: "Magdalena Pomykalska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> Ale na placki, czyli tortille, czy na farsz??? :)
Na jedno i drugie razem. Może być osobno
Magdalena Pomykalska

1. Data: 2003-09-29 16:16:57

Temat: Tortilla i burrito/ bylo Re: burito
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Borys wrote:

> powtarzam raz drugi, ze potrzebuje przepis na te placki, na google nie
> ma a poza tym chcialabym by byl wyprobowany i nie interesuje kto mi na
> to pytanie odpowie

Pozwol, ze Ci sie przedstawie: mam na imie Magdalena, nie Madzia, jak
sie niektorym wydaje.

W google jest wiele przepisow na tortilla i na burritos. Tu podam Ci
dwa, po polsku:

http://tinylink.com/?DG3oyuRNm7

a tu pare cytatow z google gwoli wyjasnienia, co to jest burrito i jak
sie to robi:

nosi.

przesmazana fasole, warzywa i ryz ugotowany na rosole, skladasz to razem
w tortilla, podlewasz salsa fresca, dodajesz ser i ostre papryczki,
troche kwasnej smietany i guacamole i nagle masz burrito. Zawijane jak
koperta w duza tortille tworzy cylinder latwy do jedzenia bez sztuccow.
Mozna robic eleganckie burritos z prazonych krewetek, posiekanej salaty,
mango, kolendry i pomidorow, albo zwykle burritos z kurczaka,
poszatkowanej kapusty, sera i ryzu, zawsze z jakim sosem ze swiezych
pomidorow, cebuli i kolendry albo tomatillos albo inne wymyslne sosy ze
swiezych warzyw lub suszonych pomidorow.<<<<

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-09-29 16:22:44

Temat: Re: Tortilla i burrito/ bylo Re: burito
Od: "Magdalena Pomykalska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Pozwol, ze Ci sie przedstawie: mam na imie Magdalena, nie Madzia, jak
> sie niektorym wydaje.
Ależ Madziu, no co ty!? Po drugie ten brutal napisał, że go nie interesuje
kto mu odpowie na to pytanie, a ty się mu przedstawiasz. No trzeba mieć
trochę kobiecej ambicji, a nie wpychać się komuś do... za przeproszeniem
burrito.
Magdalena Pomykalska

1. Data: 2003-09-29 16:27:52

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pomykalska wrote:

> [...]
> kto mu odpowie na to pytanie, a ty się mu przedstawiasz. No trzeba mieć
> trochę kobiecej ambicji, a nie wpychać się komuś do... za przeproszeniem

Zlosliwe zdrobnienie czyjegos imienia jest typowym psychologicznym
chwytem sluzacym uwlaczeniu komus, wobec kogo czuje sie bezsilnym.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-09-29 16:36:54

Temat: rozmowy z trollem
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie przenioslabym te dyskusje na prywatna poczte, ale nie
odpowiedzialas mi na kolejny list, ktory do ciebie wyslalam. Szkoda.
Mysle, ze mamy pare spraw do obgadania bez zasmiecania tej wspanialej
grupy prywata. Lepiej wysil sie na jakis przepis, zamiast pisac glupoty.

bez powazania
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-09-29 17:02:36

Temat: Re: rozmowy z trollem
Od: "stefek prędki" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał...

> Chetnie przenioslabym te dyskusje na prywatna poczte, ale nie
> odpowiedzialas mi na kolejny list, ktory do ciebie wyslalam. Szkoda.

magdalena pomykalska vel dzudzu vel dzdzownica nie podaje w zadnym ze
swoich wcielen prawidlowych adresow e-mail, wiec nie ma sensu slac do
niej/go mejli.

prawdopodobnie boi sie ze ktos sie wreszcie zdenerwuje, przyjdzie i odkreci
jej/mu
kola od wozka inwalidzkiego albo nie wiem co jeszcze gorszego.
patrzac obiektywnie, nalezy jej sie szacunek za upor z jakim wypaca z siebie
tyle agresji,
i nalezy po prostu, litosciwie, zalozyc ze kalectwo rzucilo mu sie takze na
umysl,
i pisze nie bedac w pelni wladz umyslowych.

s.

1. Data: 2003-09-29 17:33:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefek prędki" wrote:

> [...]
>
> magdalena pomykalska vel dzudzu vel dzdzownica nie podaje w zadnym ze
> swoich wcielen prawidlowych adresow e-mail, wiec nie ma sensu slac do

Odpowiadam Ci prywatnie.
MB

1. Data: 2003-09-29 17:35:23

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefek prędki" wrote:
> magdalena pomykalska vel dzudzu vel dzdzownica nie podaje w zadnym ze
> swoich wcielen prawidlowych adresow e-mail, wiec nie ma sensu slac do
> niej/go mejli.

Twoj adres tez nie jest prawdziwy.
MB

lody:)