Re: Totalitaryzm w POchodzie.

Data: 2015-10-28 22:15:59
Temat: Re: Totalitaryzm w POchodzie.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 28 Oct 2015 21:53:59 +0100 (CET), ?ISO-8859-2?Q?chod=BCca_
napisał(a):

> art. 256 Kodeksu Karnego niezwykle groźny zapis: kto publicznie
> propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub
> nawołuje do nienawiści wobec grupy osób lub osoby z powodu jej
> przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, politycznej,
> społecznej, naturalnych lub nabytych cech osobistych lub
> przekonań () podlega karze grzywny, ograniczenia wolności albo
> pozbawienia wolności do lat 2.

A gdzie niby nawołuję do nienawiści? - powtarzam: nawołuję do
NIEWPUSZCZANIA młodych mężczyzn z Syrii i Afryki, nastawionych roszczeniowo
i agresywnie, którzy w zasadach SWOJEJ WIARY MUZUŁMAŃSKIEJ MAJĄ NAKAZANĄ
AGRESJĘ WOBEC MNIE i ZABICIE MNIE jako katoliczki, powołam się tu na
odpowiednie fragmenty Koranu.
To ja jestem zagrożona, nie oni.

Władze UE ukrywają fakt nieradzenia sobie z ochroną własnych obywateli -
tłumiąc groźbą wszelkie naturalne zachowania obronne, spowodowane niczym
innym, jak własnie tą widoczną pomimo maskowania bezradnością.
Władze UE nie wypełniają swojej roli ochronnej wobec mnie.
Zaskarżę władze UE, jeżeli sama zostanę oskarżona. Oskarżę je o
dezinformację i spowodowanie bezpośredniego zagrożenia granic mojego kraju.
Zaskarżę ciebie - o szantaż i wywieranie na mnie presji z powodu moich
przekonań religijnych.
I zrobię to jak najszybciej.
--
XL