Tournee Europejskie #1 zakonczone!

1. Data: 2002-04-08 18:03:23

Temat: Tournee Europejskie #1 zakonczone!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jestem. i jestem wymaglowana, umeczona, rece mi sie odrywaja
(glownie przez Kryche...ale nie tylko!), nogi mi odpadaja (to
przez Paryz), jestem napeczniala wrazeniami i musze je ulozyc,
skomponowac, skrocic i napisac.

tak w ogole to bylo SWIETNIE..i chyba nalezy mi sie zolta
koszulka lidera peletonu kuchennego w ilosci poznanych na zywo
czlonkow grupy + Cafe! mam nadzieje, ze mnie ktos przebije, bo
spotkania, przynajmniej dla mnie , byly wiecej niz swietne i
super i w ogole.

odpoczne, odpale olowek i wszystko w jakim takim skrocie napisze.
takze o tym, co jadlam (mam nadzieje, ze nikt nie wspominal
golonki...)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-04-08 18:21:27

Temat: Re: Tournee Europejskie #1 zakonczone!
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... jestem napeczniala wrazeniami i musze je ulozyc,
> skomponowac, skrocic i napisac.

Czekam na pelna relacje ;o) , oczywiscie, aby ja natychmiast zamiescic w
dziale "Slynne spotkania". Czekam tez na wszelakie zdjecia i nie tylko od
Ciebie.

> odpoczne, odpale olowek i wszystko w jakim takim skrocie napisze.
> takze o tym, co jadlam (mam nadzieje, ze nikt nie wspominal
> golonki...)

Krysiu, Kochana Ty moja, swoja golonke (ta wtorkowa), nawet w kilku ujeciach
mozesz obejrzec na stronce FAQ w dziale "Slynne spotkania". ;o)))))))

Pozdrawiam i zycze dobrze wypoczac.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

1. Data: 2002-04-08 18:43:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mozesz obejrzec na stronce FAQ w dziale "Slynne spotkania". ;o)))))))

o choroba...a taka mialamnadzieje, ze tego, moze tom razom misie
udalo....ide ogladac zdjecia...moje sa tez ale jeszcze w
proszku..na cmentarzu Pere Lachaise zrobilam okolo 70 czy 80
zdjec. Przez to TEZ musze sie przebic...a dla Ewy Niesz zrobiono
mi dzis portret z przylizanymi wlosami - na paryz stanely mi
kompletnie deba (czyli na debie) i zadna krowa z jezorem by tu
nie pomogla....a Niutonowi , kotkowi Ani Niesz i tak sie
podobalam i tak

Krysia

P.S. Jeszcze raz najlepsze zyczenia dla siostr DZISIAJ!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-04-08 19:25:37

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o choroba...a taka mialamnadzieje, ze tego, moze tom razom misie
> udalo....

hehehe.... ;-) Nie ma lekko...

> ide ogladac zdjecia...

Proponuje na razie Cafe, bo serwer na ktorym lezy stronka FAQ, jeszcze nie
dziala :-( .

> moje sa tez ale jeszcze w
> proszku..na cmentarzu Pere Lachaise zrobilam okolo 70 czy 80
> zdjec. Przez to TEZ musze sie przebic...

Dokladnie, poprosze szczegolowe relacje i zdjecia. To wszystko oczywiscie
jak juz ochloniesz i sie przebijesz ;o)

> a dla Ewy Niesz zrobiono
> mi dzis portret z przylizanymi wlosami

A portret w pierwszej kolejnosci ;o)

Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2002-04-08 20:23:03

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie widziałem, bo przyszedłem później. Zresztą sama wiesz.

> Proponuje na razie Cafe, bo serwer na ktorym lezy stronka FAQ, jeszcze
nie
> dziala :-( .

To prawda dlatego proszę o dostęp do Cafe!!!

--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-04-08 20:49:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja nie widziałem, bo przyszedłem później. Zresztą sama wiesz.

>nie
>
>To prawda dlatego proszę o dostęp do Cafe!!!

za zaslugi....za zaslugi...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-04-08 20:54:58

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za zaslugi....za zaslugi...

Kwiozercza jestes, nie powiem. I przemilcze com juz uczynil. Ale jak jak
tak dalej pójdzie to zaczne Cie szkalowac. A co mi tam. Tylko dlatego, ze
chce "sie obejrzec" to mi dostepu bronisz?
;-)))

--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-04-08 21:47:45

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Apr 2002 22:54:58 +0200, "Jerzy Nowak" <0...@m...pl>
wrote:

> [...]
>tak dalej pójdzie to zaczne Cie szkalowac. A co mi tam. Tylko dlatego, ze
>chce "sie obejrzec" to mi dostepu bronisz?

Cozes jej uczynil?
;-)))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-08 22:03:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tak dalej pójdzie to zaczne Cie szkalowac. A co mi tam. Tylko dlatego, ze
>chce "sie obejrzec" to mi dostepu bronisz?

No wiesz????? To "za zaslugi" to w sensie pozytywnym bylo!
zapytaj Arta!!!!!!

choc z trzeciej strony....za sile woli tez...tyle wysiedziec na
lawce pod Ogrodem Botanicznym w Wielki Piatek i nie podejsc...nie
kazdy by tak mogl, chcial i potrafil ;P
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-04-08 22:04:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora