Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji

Data: 2010-10-26 08:55:42
Temat: Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:7d60044a-d35d-4e09-8612-4f2364aa4498@j2g2000yqf
.googlegroups.com...
On 26 Paź, 08:54, Suri <b...@p...fm> wrote:
> Ikselka nie raz i nie dwa zrobiła z siebie przedmiot drwin, prawiąc
> niejednokrotnie
> pasjami, urban legend zwłaszcza w odniesieniu do siebie i swojej
> rodziny
> i upierając się przy jawnych absurdach.

Ja nie drwie z Malgorzaty.
Nie drwie nigdy z nikogo.
Jesli chcesz, dopisze to, co moim zdaniem
powinnam napisac jako swoj komentarz pod
tym cytatem z XL.

Oto moj komentarz:

Dla mnie jest to genialny przyklad projekcji.

> Co jednak wcale nie zmienia faktu, że tym \\\\kąskiem\\\\\to Ty
> straciłaś
> np.w moich oczach nieodwracalnie - Haniu.

Twoja to strata, jak wiesz.
====

Kiedy wróci tu dobra, empatyczna Hania? Z Tobą nie chce mi się gadać. Tak,
wiem- to żadna strata.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron