Re: Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?

Data: 2012-11-27 13:07:21
Temat: Re: Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 27 Nov 2012 04:43:04 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> To jest tak zagmatwane że nigdy bez wskazania nauczyciela nikt by nie
> wpadł na to że tam jest erotyzm,

Nauczyciel NIE wskazuje, bo nie może albo nie UMIE albo mu się nie chce, to
trzecie najpewniejsze :->

> kilka razy trzeba czytać i starać się
> ten erotyzm znaleźć,

Oj, globek, a jakże ty wobec tego czytasz, żeś nie znalazł? No nie...

> a Łęcka sprawia wrażenie raczej niewyżytej, a nie
> wyżytej.

Niewyżytej seksualnie obłudnicy - obłuda jej w wyżyciu przeszkadzała, tylko
obłuda 333-)

> Znamiona nerwicy z powodu tego niewyżycia wcześniej opisane
> są, stąd te Apoliny.

Tia, tia, tia.

> A Nana mnie nie bulwersowała, ale ciekawie
> czytałem ją PEŁNĄ, wreszczie osoba z krwi i kości, a nie papierowa.

Znany jest przypadek nastolatki, która w klubie odawała się wszystkim
chętnym. Okaząło się, ze gdy weszła w wiek dojrzewania, potrzebowała seksu
ciągle, jest na to medyczne okreslenie. Ale zeby z tego robić sobie czy
komuś jakieś wzorce?
:-/

(by XL)