Re: Tradzik +tetralysal

Data: 2004-11-13 00:46:29
Temat: Re: Tradzik +tetralysal
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

From: Hektor [mailto:m...@N...alternatywa.net]
Posted At: Friday, November 12, 2004 9:39 PM
Posted To: uroda
Conversation: Tradzik +tetralysal
Subject: Re: Tradzik +tetralysal

> Zobacze...jak po tygodniu bedzie poprawa (jakakolwiek-zauwazalna) to
bede
> kontynuowal branie leku az sie skonczy. Jak nie bedzie poprawy to nie
bede
> bral i juz.

Antybiotyków NIE WOLNO tak brać. Jak przeczytałeś niżej - na początku
może nastąpić zaostrzenie. Ty w tym momencie odstawisz lek, i tym samym
- jeśli dziwnym trafem ten antybiotyk był dla Ciebie odpowiedni -
uodpornisz na niego swoje bakterie. I nadwerężysz wątrobę.
Antybiotyk to naprawdę nie jest witaminka.

> Idiotyzm-byc moze tak, nie zaprzecze, ale czlowiek zdesperowany jest a

> wtedy sie robi rozne rzeczy.

Sorry, desperacja nie usprawiedliwia głupoty i nieodpowiedzialności.

> Jak widzisz lekarz (dermatolog) mi nie pomaga.

Skoro jesteś taki zdesperowany - trzeba było szukać innego dermatologa.
Do skutku.

--
Kami

reklama: http://www.nadkole.net