Re: Traktowanie Ani L.

Data: 2000-11-21 16:24:08
Temat: Re: Traktowanie Ani L.
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl>

> TAAAAAK- i po tym doszedlem do wniosku ze albo ja jestem porabany, albo
ona
> ma nipokolei pod sufitem... no coz wachalem sie z samosadem dopui jej nie
> poznalem lepiiej - nie bede ci pokazywal jej MAILI do mnie bo nie jestem
> swinia.. powiem tylko ze byly conajmniej dziwne...

Odczep sie od moich maili, nawet na Ciebie nie klnelam, ani nic w tym stylu.
Jak cos Ci nie pasi, to siedz cicho i mnie nie denerwuj. Trzeba mi bylo
powiedziec, ze to co pisze jest dziwne, a nie wszystkim to mowic wszem i
wobec, ty pozbawiony wszelkich wyzszych uczuc facecie

> co ci zlego psychologowie/psychiatrzy zrobili ze chcesz ich pokarac jej
> przypadkiem ?

Czy jesli dam Ci w lape troche siana, to sie wreszcie ode mnie odczepisz?
Ania