Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ... Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

« poprzedni post
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...
Date: Fri, 4 Jul 2003 23:42:48 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 164
Sender: e...@p...onet.pl@kat02230234.visp.energis.pl
Message-ID: <be4p4v$lj9$2@news.onet.pl>
References: <be18k1$kpv$2@atlantis.news.tpi.pl> <be23ak$nbg$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: kat02230234.visp.energis.pl
X-Trace: news.onet.pl 1057351647 22121 62.29.230.234 (4 Jul 2003 20:47:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Jul 2003 20:47:27 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:82743 pl.sci.psychologia:212941
Ukryj nagłówki


Użytkownik "re:"
Edzio?

> > > Chcialbym tu nadmieniec ze sprawa w sumie to wyglada tak:
> > > masz oddzialywanie elektron-pole em.
>
> > Hmmm??? Masz "oddziaływanie elektron-pole e-m", lub magnes
> > i oddziaływanie magnes-pole (elektro)magnetyczne ?
> >
> > Czyżby?
>
> niestety JeT :-(
> {przypomnij sobie test Feynmana, pismo obrazkowe (kot) itd}

????

> wiesz czego brakuje w Twoim rozumowaniu? (tym razem) - nie? :)
> to przeczytaj:
> 'elektron' to na dzisiaj najlżejsza znana cząstka elementarna tworząca
> znaną nam materię.
> 'elektron' zakrzywia tor ruchu w polu e-m, wiesz dlaczego?
> - bo posiada m.in. własne pole magnetyczne
> to to pole właśnie oddziaływuje z zewnętrznym polem e-m,
> a oddziaływanie to przenosi się na masę elektronu.
> dlaczego się przenosi?
> - bo pole elektronu jest przyklejone do elektronu tak jak ogon
> jest przyklejony do kota. Szarpnij kota za ogon a zobaczysz
> jak razem z ogonem pociągniesz resztę kota.

????
matematyzujesz?
Jeśli oddziele ogon kotu, a kot tego nie zauważy
przyznasz rację?
Kot 'wie' że ma ogon - poprawnie.
Brak jego zauważy po czasie. Gdy będzie się chciał nim pobawić.
Pozór ogona.
Kotowi należy wyjaśnić, że nie miał ogona.
Proste? Miał.

> > A to to samo, co: Masz kamień i barwę/wygląd kamienia.
> > I z tego robisz sobie oddziaływanie kamień-barwa kamienia?
> > (Wystarczy wziąć "lagrangian" etc. i pomachać nim wg. szab-
> > lonu, by wyszły 'naukowe' wnioski ?)
>
> kamień oddziaływuje z drugim kamieniem
> barwa to informacja o właściwościach kamienia
> informacja nie oddziaływuje z materią
> (choć światłem możesz rozpędzić wiatraczek, ale to już zupełnie
> inne oddziaływania nie związane z barwą)

Taaa...
materia jest przejawem energii.

> > Nic dziwnego, że wychodzi ci elektron/magnes BEZ POLA i...
> > mózg bez rozumu.
>
> mózg bez rozumu to najnowszy "krzyk mody"

właśnie! :-)))
Strasznie ciężko to zrozumieć :-))

> > To skutki 'nauczania' typu (młodzi nie czytać, bo wam na rozum
> > padnie): << bierzemy cewkę, puszczamy z baterii przez nią prąd
> > a CEWKA _WYTWARZA_(!) POLE E-M (które możemy sobie obejrzeć
> > np. igłą kompasu). >> (gdzie w tym 'opisie' dokładnie tkwi BŁĄD,
> > którego przeca panie Kurz - niczym korupcji na Ordynackiej -
> > W OGÓLE NIE MA !)
>
> jak mu się igła wychyli to znaczy, że powstało pole e-m
> doświadczenie to podstawa fizyki

Ha!
Ale fizyka matiematycznaja!
Twór.
Przydatny do ... pierdzącej beczki?
Nawet jeśli beczka zasilana e-m.
Uproszczenie.
Zdawka.
Tłok robi "szu".
A woda "chlip"
szu + chlip robi bzyk
a bzyk tłoczy energię w chlip.
Bo szu jest stałe jak Plamka.
Więc bzyk szu robi i chlip się zdarza
chlip szu spotwarza
myślmy więc. Gdzie chlip?
Gdzie szu?
A bzyk?
To napisał ten od ptaczych
opowieści.

> To mniej więcej tak, jak:
1) bierzemy blackbox'a.
2) Podłącza-
> > my do pudełka ogląd (studentem) danego pudełka.
3) pudełko wy-
> > twarza... wygląd pudełka.
4) Wygląd pudełka tworzy z pudełkiem
> > relację, która po dodaniu 'na instynkt' przypraw smakowych z
> > szafki p/t. "matematyka" daje (w uczniach) wynikowy 'naukowo
> > merytoryczny'... groch z kapustą.
5) Co z tego, że "groch z kapustą", grunt, że wszystkim smaku-
> > je, (bo 'jakże pikne'). 6) Smacznego(*)
>
> ROTFL

No i dobrze. Wygrałeś kokosa!

> > > reasumujac: wydaje sie ze wyniki sie zgadzaja z doswiadczenie,
> > > wiec sobie rysujemy fotony wirtualne.
>
> > [dygresje polityczne]

fotony nie istnieją tłumoku:-))) (stary spór). chyba że przyjmiesz siłę
e-fali jako masę.
wtedy istnieją i fotony i grawitony i wszystko co oddziałuje.
Energia nie znika!
To fundament.
Rozprasza się. Nie znika!
Energia to też ustalone pojęcie.
Jednak gdy Ty, gdy Ty, gdy Ty,
widzisz, a nie poznałeś wzoru na energię,
możesz spojrzeć w tył.

Myślenie niema zastosowania praktycznego.
Jest drogą.
Wskazaniem.

Dodatkiem do małpy.


> > > KK
> >
> > JeT.
> >
> > (*) Baca z juhasem... [dowcip]
> >
> > P.S.S.
> > (**) Nie ważne, co i po co żrą 'górale', ważne, by od każdej bez
> > wyjątku transakcji 'uczciwie' odprowadzali 'należne' fiskusowi...
> > PODATKI.
> >
> > P.S.T. Kurz, Wróblewski (i tym podobne Gucie): Nieświadomość DA-
> > LEJ dla was nigdzie nie istnieje i rzecz jasna z tego powodu nie
> > ma najmniejszego wpływu na "naukowo merytoryczne uprawianie fizy-
> > ki" ???
>
> nieświadomy fizyk może zrobić nieświadomie bombę
> która rozpierdoli świat w drobny mak :o)
> "naukowo merytoryczne uprawianie fizyki" - to konieczność!!
> {oczywiście we wszech-rzeczy}

Bardzo śmieszne :-)) Aż do powieszenia.
:-)))
ok. Ale skąd ta konieczność?

ett

fizyka - dział nauki potwierdzający
matematyczną zależność?



 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
05.07 re:
05.07 re:
05.07 eTaTa
05.07 re:
05.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 re:
06.07 eTaTa
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem