Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ... Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

« poprzedni post
Data: 2003-07-05 17:11:13
Temat: Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...
Od: "re:" <e...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki


Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:be4p4v$lj9$2@news.onet.pl...

> Użytkownik "re:"
> Edzio?

Cha ;)
tłumaczyłem już paru osobom, ale bez efektu więc z innej beczki:
Wyobraź sobie, że jesteś autorem powieści. Piszesz książkę
o ksRobaku, ale nie piszesz jej tradycyjnie, w formacie książkowym
tylko w formie elektronicznej jako postać Grupy Dyskusyjnej.
Od tego momentu, Ty - "eTaTa" podpisujesz swoje 'posty'
nie tak jak dotychczas, lecz imieniem swojego bohatera.
Jeśli takich autorów jest więcej, a wszyscy podpisują się tak
samo - to pytanie >Edzio? jest bez sensu
(tak samo gdyby spytać Kaczora Donalda: Jack?) :-)

> > > > Chcialbym tu nadmieniec ze sprawa w sumie to wyglada tak:
> > > > masz oddzialywanie elektron-pole em.

> > > Hmmm??? Masz "oddziaływanie elektron-pole e-m", lub
> > > magnes i oddziaływanie magnes-pole (elektro)magnetyczne ?
> > >
> > > Czyżby?

> > niestety JeT :-(
> > {przypomnij sobie test Feynmana, pismo obrazkowe (kot) itd}

> ????

my tu (na pl.sci.psychologia) prowadzimy sobie z Jerzym T.
takie mini konfrontacje. On wyszukuje teksty odzwierciedlające
najnowsze trendy współczesnej nauki wsparte klasyką, a ja
(my: ksRobak + reszta) - robię do tego komentarz. Oczywiście
rozmowy nie są kontynuowane, bo jeszcze nie CZAS. :-)

> > wiesz czego brakuje w Twoim rozumowaniu? (tym razem) -
> > nie? :)
> > to przeczytaj:
> > 'elektron' to na dzisiaj najlżejsza znana cząstka elementarna
> > tworząca znaną nam materię.
> > 'elektron' zakrzywia tor ruchu w polu e-m, wiesz dlaczego?
> > - bo posiada m.in. własne pole magnetyczne
> > to to pole właśnie oddziaływuje z zewnętrznym polem e-m,
> > a oddziaływanie to przenosi się na masę elektronu.
> > dlaczego się przenosi?
> > - bo pole elektronu jest przyklejone do elektronu tak jak ogon
> > jest przyklejony do kota. Szarpnij kota za ogon a zobaczysz
> > jak razem z ogonem pociągniesz resztę kota.
>
> ????
>
> matematyzujesz?
> Jeśli oddziele ogon kotu, a kot tego nie zauważy
> przyznasz rację?
> Kot 'wie' że ma ogon - poprawnie.
> Brak jego zauważy po czasie. Gdy będzie się chciał nim pobawić.
> Pozór ogona.
> Kotowi należy wyjaśnić, że nie miał ogona.
> Proste? Miał.

jeśli nie "dotarło" co napisałem, to zrób taką próbę:
przybliż rękę do ekranu załączonego kineskopowego telewizora
zobacz!! stają Ci włoski!! dlaczego?
bo pole elektrostatyczne ciągnie Twoje włoski za ogon :-)


> > > A to to samo, co: Masz kamień i barwę/wygląd kamienia.
> > > I z tego robisz sobie oddziaływanie kamień-barwa kamienia?
> > > (Wystarczy wziąć "lagrangian" etc. i pomachać nim wg. szab-
> > > lonu, by wyszły 'naukowe' wnioski ?)

> > kamień oddziaływuje z drugim kamieniem
> > barwa to informacja o właściwościach kamienia
> > informacja nie oddziaływuje z materią
> > (choć światłem możesz rozpędzić wiatraczek, ale to już zupełnie
> > inne oddziaływania nie związane z barwą)

> Taaa...
> materia jest przejawem energii.

> > > Nic dziwnego, że wychodzi ci elektron/magnes BEZ POLA i...
> > > mózg bez rozumu.

> > mózg bez rozumu to najnowszy "krzyk mody"

> właśnie! :-)))
> Strasznie ciężko to zrozumieć :-))

> > > To skutki 'nauczania' typu (młodzi nie czytać, bo wam na rozum
> > > padnie): << bierzemy cewkę, puszczamy z baterii przez nią
> > > prąd CEWKA _WYTWARZA_(!) POLE E-M (które możemy
> > > sobie obejrzeć np. igłą kompasu). >> (gdzie w tym 'opisie'
> > > dokładnie tkwi BŁĄD, którego przeca panie Kurz - niczym
> > > korupcji na Ordynackiej - W OGÓLE NIE MA !)

> > jak mu się igła wychyli to znaczy, że powstało pole e-m
> > doświadczenie to podstawa fizyki

> Ha!
> Ale fizyka matiematycznaja!
> Twór.
> Przydatny do ... pierdzącej beczki?
> Nawet jeśli beczka zasilana e-m.
> Uproszczenie.
> Zdawka.
> Tłok robi "szu".
> A woda "chlip"
> szu + chlip robi bzyk
> a bzyk tłoczy energię w chlip.
> Bo szu jest stałe jak Plamka.
> Więc bzyk szu robi i chlip się zdarza
> chlip szu spotwarza
> myślmy więc. Gdzie chlip?
> Gdzie szu?
> A bzyk?
> To napisał ten od ptaczych
> opowieści.

właśnie (hihihi)
masz guziczek na baterie i czarną skrzynkę
robisz pstryk - igła się wychyla
robisz pstryk - igła wraca
i tak dalej
pstryk, pstryk, pstryk, pstryk
dlaczego igła się wychyla?
coś ją ciągnie za ogon :-)


> > To mniej więcej tak, jak:
> 1) bierzemy blackbox'a.
> 2) Podłącza-
> > > my do pudełka ogląd (studentem) danego pudełka.
> 3) pudełko wy-
> > > twarza... wygląd pudełka.
> 4) Wygląd pudełka tworzy z pudełkiem
> > > relację, która po dodaniu 'na instynkt' przypraw smakowych z
> > > szafki p/t. "matematyka" daje (w uczniach) wynikowy 'naukowo
> > > merytoryczny'... groch z kapustą.
> 5) Co z tego, że "groch z kapustą", grunt, że wszystkim smaku-
> > > je, (bo 'jakże pikne'). 6) Smacznego(*)

> > ROTFL

> No i dobrze. Wygrałeś kokosa!

> > > > reasumujac: wydaje sie ze wyniki sie zgadzaja z
> > > > doswiadczenie, wiec sobie rysujemy fotony wirtualne.

> > > [dygresje polityczne]

> fotony nie istnieją tłumoku:-))) (stary spór). chyba że przyjmiesz siłę
> e-fali jako masę.
> wtedy istnieją i fotony i grawitony i wszystko co oddziałuje.
> Energia nie znika!
> To fundament.
> Rozprasza się. Nie znika!
> Energia to też ustalone pojęcie.
> Jednak gdy Ty, gdy Ty, gdy Ty,
> widzisz, a nie poznałeś wzoru na energię,
> możesz spojrzeć w tył.

właśnie !!!
energia nie znika
a tak zwane "rozpraszanie energii" to "trup w szafie"
gdzie ta energia? - rozproszyła się (hihihi)
ROTFL
większych "bzdetów" nie słyszałem
ENERGIA PODGRZEWA PRZESTRZEŃ (parametr ST wg TC)
próżnia to bajka

> Myślenie niema zastosowania praktycznego.
> Jest drogą.
> Wskazaniem.
>
> Dodatkiem do małpy.

Myślenie to "duchowy ogon"

> > > > KK

> > > JeT.

> > > (*) Baca z juhasem... [dowcip]
> > >
> > > P.S.S.
> > > (**) Nie ważne, co i po co żrą 'górale', ważne, by od każdej bez
> > > wyjątku transakcji 'uczciwie' odprowadzali 'należne' fiskusowi...
> > > PODATKI.
> > >
> > > P.S.T. Kurz, Wróblewski (i tym podobne Gucie):
> > > Nieświadomość DALEJ dla was nigdzie nie istnieje i rzecz
> > > jasna z tego powodu nie ma najmniejszego wpływu na
> > > "naukowo merytoryczne uprawianie fizyki" ???

> > nieświadomy fizyk może zrobić nieświadomie bombę
> > która rozpierdoli świat w drobny mak :o)
> > "naukowo merytoryczne uprawianie fizyki" - to konieczność!!
> > {oczywiście we wszech-rzeczy}

> Bardzo śmieszne :-)) Aż do powieszenia.
> :-)))
> ok. Ale skąd ta konieczność?
>
> ett

Duchowość człowieka to również nieśmiertelna dusza
czy ktoś chce czy nie, wierzący czy niewierzący
mózg promieniuje fale które nie umierają wraz ze smiercią
człowieka. Te fale to m.in. DUSZA.
konieczność o którą pytasz wynika stąd, że jak ktoś będzie
robił innym piekło za życia, to inni mu zrobią po śmierci <.:>

> fizyka - dział nauki potwierdzający
> matematyczną zależność?

jak najbardziej dla zjawisk powtarzalnych :-)
dla zjawisk losowych fizyka potwierdza niepowtarzalność
a także statystyczność występowania zjawiska

ile jest 2 + 2 ?
- zaraz sprawdzę tylko rzucę kostką ;)
klik,,,
wychodzi mi, że statystycznie "4"

er:

--
dłuuuugie


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
05.07 eTaTa
05.07 re:
05.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 Jakub Wroblewski
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem