Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ... Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...

« poprzedni post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "re:" <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Transakcje (edukacyjne). było: Re. kto to napisal - do ???? ...
Date: Sat, 5 Jul 2003 16:22:23 +0200
Organization: pfTC
Lines: 142
Message-ID: <be6n9r$9go$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <be18k1$kpv$2@atlantis.news.tpi.pl> <be23ak$nbg$1@atlantis.news.tpi.pl>
<be4lkv$59h$2@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057415292 9752 80.55.117.50 (5 Jul 2003 14:28:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2003 14:28:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:82754 pl.sci.psychologia:212986
Ukryj nagłówki


Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
news:be4lkv$59h$2@atlantis.news.tpi.pl...
> re: <e...@w...pl>
> w news:be23ak$nbg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> > > Hmmm??? Masz "oddziaływanie elektron-pole e-m", lub
> > > magnes i oddziaływanie magnes-pole (elektro)magnetyczne ?
> > >
> > > Czyżby?

> > niestety JeT :-(
> > {przypomnij sobie test Feynmana, pismo obrazkowe (kot) itd}
> > wiesz czego brakuje w Twoim rozumowaniu? (tym razem) -
> > nie? :) to przeczytaj:
> > 'elektron' to na dzisiaj najlżejsza znana cząstka elementarna
> > tworząca znaną nam materię.

> Robalu, nie rozśmieszaj mnie (informacyjnie), bo mi się
> (materialne) zajady etc.

nie podoba Ci się nazwa 'elektron' czy może jego eleganckie zachowanie??
:-)

> Wiesz co, jak byłem MAŁY (bardzo), to miałem 'psa' Z PLASTIKU,
> którego "tułowiu" 'się wkładało' na miejsce ODDZIELNY "ogon"
> (po wyjęciu go z torebki), tudzież "łeb", "uszy" i "cztery odnóża".
>
> Dzięki za przypomnienie 'krainy dzieciństwa'...:
> > - bo pole elektronu jest przyklejone do elektronu tak jak ogon
> > jest przyklejony do kota.
>
> Koty się kupuje w sklepie w częściach i przykleja im ogony (itp.),
> by zaczęły poprawnie działać w całości ? (Rzecz jasna tak samo
> jak elektrony i pole do nich montowane robalem na gluta do kupy )?
>
> Maszeruj do Buzdygana dociekać (ręcznie) kwestii (ostatnio pod
> ksywą Langenort), "od kiedy ZACZYNA się?" KURA vel jajko i tym
> podobne. Masz gwarantowane frapujące machanie łapami do u.
> śmierci.

z tą KURĄ to już kiedyś ksRobak wyjaśniał...
bez KOGUTA nie będzie porządnego jajka...
ale z jajka, co ma dwa żółtka może się wykluć dorodna "parka" :-)


> Wiesz co to jest _P_R_O_C_E_S_ ?
> A wiesz, gdzie zaczyna się i kończy PATYK? Tak? To może
> wreszcie 'ZOBACZ' zwykłego PATYKA (lub cokolwiek innego)
> POPRAWNIE jako ABSTRAKCYJNY proces, (a nie konkretne
> pudełko wzięte 'z sufitu')
> i powiedz, KIEDY i gdzie się 'zaczyna'/'kończy' ???

to zrób sobie transformację PATYKA do przestrzeni 3D (kadrowanie)
trochę Ci się wyjaśni :-)
tam będziesz miał początek, gdzie sobie nazwiesz (hihihi)


> Ślinka/obiadek w twojej gębie (albo nawet krew w żyłach) jest już
> tobą czy jeszcze nie jest? (Dla ułatwienia odpowiedzi/percepcji
> wypluj ją sobie do szklaneczki). No jak ?
> Elektron wypluwa z siebie pole niczym ty ślinkę, a twój kot ogo-
> nek (jak klej parchaty i przestaje trzymać) ?

rozdziel swoją fizyczność od duchowości (rozumność); a materię ożywioną od
nieożywionej...
nie widzisz "bramy"? - 0/1 granicy która je rozdziela?
Twoja osobowość, Twoje "imo" i "EGO" nie zmienia się,
niezależnie, czy masz pełne jelita czy nie; zmienia się wyłącznie
sterowany chemicznie "nastrój"
(wpływ : materia <==> duchowość)

> > > A to to samo, co: Masz kamień i barwę/wygląd kamienia.
> > > I z tego robisz sobie oddziaływanie kamień-barwa kamienia?
> > > (Wystarczy wziąć "lagrangian" etc. i pomachać nim wg. szab-
> > > lonu, by wyszły 'naukowe' wnioski ?)

> > kamień oddziaływuje z drugim kamieniem
> Kamień "oddziaływuje"? O naprężeniach nie słyszał ?
> Czym się różnią NAPRĘŻENIA w "kamieniu" (POLE!) od
> "kamienia" ?

kamień od "kamienia" różni się nazwą
kamień to bryła, która uderzona o inny kamień wytwarza iskrę
ty chcąc wyjaśnić skąd ta iskra badasz "kamień" (POLE itd.)

> > barwa to informacja o właściwościach kamienia
> Srutututu. A kicia.jpg o właściwościach kici ? A ZŁUDZENIA
> w symulatorze lotniczym o właściwościach realnego SAMOLOTU ?

jeśli kamień posiada właściwość pochłaniania i odbijania światła
to ta właściwość jest informacją :o)


> Idź sobie w 'lud edukowany', i w ramach pracy badawczej
> SPRAWDŹ, dla jakiego procenta 'światłych obywatelów' "działanie
> np. telewizora" jest ZDEFINIOWANE "umiejętnościom"
> (i "godnościom osobistom") naduszania 'merytorycznie' właściwych
> (wg. instrukcji) guzików ?
> Czym DOKŁADNIE się różni znajomość owego 'zdefiniowania
> DZIAŁANIA (rzecz jasna "działania" wg. onych 'indywiduów')
> telewizora' od _ROZUMIENIA_PROCESÓW_, które składają się
> na rzeczywisty telewizor (komputer, kamień, kota i robale
> wszelakie) ?

informacją jest: nazwa, właściwość, obraz (opis)
(informacja nie ma masy, energii, ładunku ani żadnej innej empirycznej
cechy)

> > informacja nie oddziaływuje z materią
> Interesujące... upośledzenie! To czemu Mańka się mnie czepia na-
> ciskając w responsie 'paluchmi' MATERIALNE KLAWISZE ???
> A komputerek przetwarza informacje czy materię? Skoro nie
> oddziaływuje jedno z drugim, to 'z jakiej parafii' i co PORUSZA np.:
> bęben/karetkę mojej drukarki??? Świnty turecki ?

Komputerek przetwarza materię. Z przetworzonej materii odczytujemy
informację. :-)

> Widać masz we łbie materialne kamienie, bo przeca coś
> materialnego musi JAKOŚ oddziaływać na te materialne klawisze
> twojego klawikordu...

ja to nazywam "przetwornik fizyczno-duchowy"
który umożliwia realizację przemysleń
myśl -- przetwornik -- czyn
bodziec -- przetwornik -- odczucie

> > re:
>
> JeT.
>
> P.S. Wiesz co? Idź i dalej montuj te ogony do kotów, bo póki co,
> to jest dokładnie to, co najlepiej ci wychodzi.

Dzięki - Jerzy'ku :)
pochwała od Ciebie to żadkość (hihihi)
ja Ciebie chwale - stale ;)))

er:


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
05.07 re:
05.07 eTaTa
05.07 re:
05.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 eTaTa
06.07 re:
06.07 re:
06.07 eTaTa
06.07 re:
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem