Trawa pampasowa - oddam w dobre ręce

1. Data: 2000-04-19 12:03:48

Temat: Trawa pampasowa - oddam w dobre ręce
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostało mi tego jeszcze sporo, kto chce to zapraszam na priv, odbiór przez
24 godz/dobę
z recepcji wiadomo gdzie. Zapisy aktualne dziś i jutro.
Pozdrawiam Jerzy

2. Data: 2000-04-19 12:31:50

Temat: Re: Trawa pampasowa - czyli Miskantus japoński
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała poprawka, to jest Miskantus japoński.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, ale przed chwilą coś mnie tknęło i
postanowiłem sprawdzić. I niestety okazało się, że to jest jednak jw. Równie
piękny.
pozdr Jerzy
Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8dk7bc$lcv$...@s...icm.edu.pl...

3. Data: 2000-04-20 04:48:22

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
JERZY strasznie motasz ,dopoty nie wchodzisz na moje podworko nie reaguje .
Ale nie wprowadzaj chociaz w blad pl.ogrodnikow.
Wiekszosc z nich przyjmuje wypowiedzi jako rzeczowe z ktorych mozna
skorzystac.
Miscanthus yakushimensis wieloletnia trawa wysokosci do 75 cm.(to ta Twoja
japonska)
Natomiast trawa pompasowa to Cortaderia selloana Ameryka Pld.
Widzisz roznice ;))
Pozdrawiam,Boguslaw

4. Data: 2000-04-20 08:35:57

Temat: Re: Sprostowanie:Trawa pampasowa - czyli nie Miskantus japoński
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale nie wprowadzaj chociaz w blad pl.ogrodnikow.
> Wiekszosc z nich przyjmuje wypowiedzi jako rzeczowe z ktorych mozna
To nie ja motam, kupiłem jako pampasową, słowo honoru. I żyłem w
nieświadomości aż do wczoraj, gdy zadano mi pytanie czy to sie nadaje do
doniczki i jakiej, coś mnie tknęło. Włożyłem gooogle i wyszło mi, że to jest
to właśnie miskant japoński, ale chyba inny niż twój bo on rośnie jeszcze o
metr wyższy
> Miscanthus yakushimensis wieloletnia trawa wysokosci do 75 cm.(to ta Twoja
> japonska)
> Natomiast trawa pompasowa to Cortaderia selloana Ameryka Pld.
> Widzisz roznice ;))
Oczywiście, że widzę, poza tym pierwsza jest kłączowa a druga rośnie w
kępkach, pierwsza zimuje w gruncie druga wymarza. Ale obie są piękne.
Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2000-04-20 09:30:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> Oczywiście, że widzę, poza tym pierwsza jest kłączowa a druga rośnie w
> kępkach, pierwsza zimuje w gruncie druga wymarza. Ale obie są piękne.

Krotko: co w takim razie swego czasu wygralem i teraz dostalem?

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-04-20 11:09:52

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>to właśnie miskant japoński, ale chyba inny niż twój bo on rośnie jeszcze o
No i co z ta doniczka?
Juras

7. Data: 2000-04-20 12:18:27

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja

> Krotko: co w takim razie swego czasu wygralem i teraz dostalem?
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysiek Koterba
Wygrałeś "trawę pampasową" dostałeś miskanta japońskiego a ja doznałem
olśnienia.
Ale nie wiedząć co "mam" i tak mnie cieszyła, jest naprawdę piękna ale
ekspansywna.
Jak perz.
pozdr Jerzy

8. Data: 2000-04-20 12:21:58

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co z ta doniczka?
> Juras
Zapytaj Jagody
Jerzy

9. Data: 2000-04-20 12:36:49

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Krotko: co w takim razie swego czasu wygralem i teraz dostalem?
>
>Pozdrawiam serdecznie :-)
>Krzysiek Koterba

Powiedz jaki dlugi byl okres inkubacji,moze cos poradzimy.
I objawy,swedzenie?
Juras

10. Data: 2000-04-20 14:12:29

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz jaki dlugi byl okres inkubacji,moze cos poradzimy.
> I objawy,swedzenie?
> Juras
tak, ze trzy sezony, objawów zadnych bo jak nie wiesz to i nie masz
zmartwienia.
Jerzy

Swiateczne zyczenia
czarne wrednie gryzace muszki