Trawa pampasowa

1. Data: 2000-04-19 08:27:24

Temat: Trawa pampasowa
Od: "Krzysztof Hajduk" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o kontakt z kims kto ma doswiadczenie z trawa pampasowa.
Stosowalem sie do zalecen, przechowywalem ja juz wielokrotnie na rozne
sposoby ale nigdy nie wydala kwiatow.
Krzysztof z Pomorza

2. Data: 2000-04-20 23:40:08

Temat: Re: Trawa pampasowa
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Prosze o kontakt z kims kto ma doswiadczenie z trawa pampasowa.
>Stosowalem sie do zalecen, przechowywalem ja juz wielokrotnie na
rozne>sposoby ale nigdy nie wydala kwiatow.

Prawdopodobnie chodzi o nawożenie,
prawdopodobnie o fosfor.

Piotr ze świętokrzyskich
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-04-25 05:45:48

Temat: Odp: Trawa pampasowa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8do5gm$jr3$...@a...webcorp.com.pl...
> rozne>sposoby ale nigdy nie wydala kwiatow.
>
> Prawdopodobnie chodzi o nawożenie,
> prawdopodobnie o fosfor.

Wg artykułu, który przeglądałam w czasie Swiąt, trawa pampasowa może
występować jako osobnik żeński lub męski. Kwitną tylko żeńskie. Przy
roślinach otrzymanych z nasion trzeba przeproadzać selekcję, oczywiście po
zakwitnięciu. Stąd też moje poprzednie pytanie.

Pozdrawiam, Basia.

Woda: male cisnienie
systemy nawadniania
niusy