Woda: male cisnienie

1. Data: 2000-04-19 07:46:38

Temat: Woda: male cisnienie
Od: Jarek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam male cisnienie w sieci wodociagowej i musialbym je podwyzszyc, by
skutecznie podlewac ogrod. Jakie rozwiazania polecacie? Czy sa jakies
pompy ogrodowe, ktore moge wlaczyc 'w szereg' miedzy kranem a wezem,
male, latwo demontowalne, do pracy ciaglej, bez zasobnika?

Jarek

2. Data: 2000-04-19 12:05:52

Temat: Re: Woda: male cisnienie
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> [...]
> pompy ogrodowe, ktore moge wlaczyc 'w szereg' miedzy kranem a wezem,
> male, latwo demontowalne, do pracy ciaglej, bez zasobnika?

Bez zasobnika, moim zdaniem, tego nie zrobisz. Jak zwiekszysz cisnienie
to zwiekszysz wydatek, ale wydatek na wyjsciu nie moze byc mniejszy niz
na wejsciu.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-04-30 06:11:56

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Apr 2000 14:05:52 +0200, Krzysztof Koterba
<k...@r...pl> wrote:

>Bez zasobnika, moim zdaniem, tego nie zrobisz. Jak zwiekszysz cisnienie
>to zwiekszysz wydatek, ale wydatek na wyjsciu nie moze byc mniejszy niz
> [...]

fizyka sie klania poniewaz woda jest maloscisliwa to
mozna zwiekszyc cisnienie montujac pompe o wydatku
rownym lub mniejszym niz wydatek zrodla :-) a nawet wyssac rury z
cieczy :-)
jednak najlepszym rozwiazaniem w takim przypadku jest nawadnianie
kropelkowe lub podsiakajace
hej

4. Data: 2000-05-23 20:48:37

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fizyka sie klania poniewaz woda jest maloscisliwa to
> mozna [...] nawet wyssac rury z cieczy :-)
> hej
a wiesz co tobie się kłania? Matka Nauk.
pozdr Jerzy

systemy nawadniania
niusy
MAPA NASADZEŃ OGRODNIKÓW