Trawa.

1. Data: 2000-04-19 09:35:29

Temat: Trawa.
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panowie i Panie.
Potrzebuje jeszcze dzis nazwe dobrej trawy, nie wymagajacej nadmiernej
pielegnacji oraz malo wrazliej na susze.
Jurek

2. Data: 2000-04-19 09:58:39

Temat: Re: Trawa.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Masz niezle wymagania.
Latwo rosnie i dobrze sie przyjmujeto zwykla lakowa,ale rosnie duza i
trzeba kosic.
Sportowa rosnie wolno,ale u mnie nie chciala dobrze wschodzic.
Gazon jest podobniez przebojem handlowym.
Wybor nalezy do Ciebie
Pozdrawiam
Juras

3. Data: 2000-04-19 23:50:46

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sportowa rosnie wolno,ale u mnie nie chciala dobrze wschodzic.

Sportową trzeba kosić ze dwa razy częściej niż mieszanki gazonowe.
Za to gazon trzeba dwa razy częściej podlewać.
Gazon jest (dla mnie) bardziej dekoracyjny, a sportowe wytrzymałe na
deptanie.
Co wybierasz?:-)

Nie polecam kupować traw, na których nie ma składu procentowego mieszanki.
Najlepiej wcześniej przygotować się teoretycznie jakie wymagania mają
rajgrasy, wiechliny, życice, jak rosną itd. i wtedy będziemy wiedzieć co
procentowo będzie dawać określona mieszanka.
No i firmy też lepiej wybierać te które nie są przebojem jednego sezonu -
nazwami mieszanek też nie ma się co sugerować (np."Exclusiv", "Wembley"
przykładowej firmy Pyta i Syn lepiej nie kupować).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-21 04:52:40

Temat: Odp: Trawa.
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisal w wiadomosci
l...
> Masz niezle wymagania.
> Latwo rosnie i dobrze sie przyjmujeto zwykla lakowa,ale rosnie duza i
> trzeba kosic.

Kazda trawe trzeba kosic.

> Sportowa rosnie wolno,ale u mnie nie chciala dobrze wschodzic.

Slabe wschody sa zwiazane raczej z jakoscia lub przeterminowaniem nasion
oraz z bledami w pielegnacji niz z typem mieszanki.

> Gazon jest podobniez przebojem handlowym.

Gazon jest przebojem od wielu lat dla tych którzy przy wyborze mieszanki
kieruja sie jej nazwa.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-04-21 06:59:10

Temat: Re: Odp: Trawa.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 06:52 00-04-21 +0200, you wrote:
>Kazda trawe trzeba kosic.
Zapomniales o pampasowej

Juras

6. Data: 2000-04-21 19:00:14

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniales o pampasowej
ale nie "tej" mojej, to byloby gorsze od rzyska.
pozdr Jerzy

7. Data: 2000-04-22 05:01:17

Temat: Odp: Odp: Trawa.
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

l...
> Zapomniales o pampasowej

Nie zapomnialem. Ja tez trzeba skosic ...jak zaschnie.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

8. Data: 2000-04-25 15:56:53

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zapomnialem. Ja tez trzeba skosic ...jak zaschnie.
A czym?
Pozdr Jerzy

9. Data: 2000-04-26 06:44:26

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> A czym?

Jerzy, nie wiesz czym kosi się trawy?
Mówią, że w wojsku to nawet scyzorykiem ale ja tego nie widziałem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-04-26 10:09:47

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy, nie wiesz czym kosi się trawy?
> Mówią, że w wojsku to nawet scyzorykiem ale ja tego nie widziałem.
kosa, kosiarka, sierp to do trawy ale tego miskanta to tylko sekatorem [ew.
nożycami do żywopłotu], szczególnie jak wyschnie ale to już jest wycinanie.
Pozdrawiam, Jerzy.

Trawa pampasowa
Woda: male cisnienie
systemy nawadniania