czarne wrednie gryzace muszki

1. Data: 2000-04-19 10:28:38

Temat: czarne wrednie gryzace muszki
Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie takie malutkie, jak tylko pojawie sie na polu (w przyszlosci
ogrodu :-))) kolo domu i troche popracuje mam ich kolo siebie cala
chmare - jak mnie ktoras dziabnie to jest to gorsze od najgorszych
komarow, w zeszlym roku mialem cale nogi popuchniete i boli jak ch...
plus goraczka
moze nie lubia jakis roslinek, albo czyms sie smarowac - bo nic nie
umiem zrobic zeby to juz wreszcie byl ogrod....
pomocy grzesiek

2. Data: 2000-04-19 11:57:13

Temat: Re: czarne wrednie gryzace muszki
Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi o nich wiadomo, ja tez czasami odczuwam ich towarzystwo,
szczegolnie jak przy ciezkiej pracy sie nieco spoce to zaczynaja
atakowac , tfu, ale jak je odstraszyc nie wiem.
Przypomniala mi sie historia ze znajomymi, kupili francuski srodek na
komary, lecz nie przeczytali instrukcji (jezyki trzeba
znac...)wysmarowali sie dokladnie.... A w instrukcji stalo coby
nasaczyc jakas szmate i polozyc gdzies obok wtedy skieruja na nia atak.
No i jakie byly skutki uzycia tego srodka to chyba sie domyslacie..

pozdrawiam

Grzegorz Szutka wrote:

> [...]
> moze nie lubia jakis roslinek, albo czyms sie smarowac - bo nic nie
> umiem zrobic zeby to juz wreszcie byl ogrod....

Mariusz Mierzejewski mierzej
taunus 12mp4 65` shl m11 64`
m...@p...com.pl, tel 604 990 239

3. Data: 2000-04-19 12:22:27

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi Twoimi znajomymi to proza zycia, piekne :-))))))))))
Wracajac do muszek, to nie wiem czy moze ktos tez to zauwazyl, ze pojawily
sie one jakies 4-5 lat temu. Ja ich wczesniej nie zauwazylem?
Jakis czas temu podczas pobytu w Czechach upieprzyla mnie taka w usta. Przez
kolejne trzy dni ta czesc twarzy mialem spuchnieta jak po walce z Taysonem.
Jedyny sposob znany mi na te muszki to sie nie pocic ani nie moczyc woda na
powietrzu (choc jest to nie do zrealizowania). Ponoc ocet pomaga, ale kto by
sie smarowal octem (fu).
pozdrowka
Jarek

Użytkownik m.mierzejewski <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...

4. Data: 2000-04-19 12:36:25

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Te muszki to zdaje sie meszki...czytalo sie literature
przygodowa...jesli duzo ich pokasa, a czlowiek wrazliwy, to juz tylko
debowa jesionka. trzeba sie szczelnie ubierac...:-)))
Dorota

5. Data: 2000-04-19 23:17:56

Temat: Odp: czarne wrednie gryzace muszki
Od: "Wieslaw Grabarczyk" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapach do ciast /waniliowy/ odstrasza je na ok 30 min. pozniej trzeba
powtorzyc .Sprawdzilem na sobie,zonie i moim psie ktorego gryzly przy oczach
i w nos.
Pozdrawiam i zycze sukcesow w walce z muszkami jak ja je nazywam /
jeb... szkami /

wiesiek G

6. Data: 2000-04-20 07:39:05

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa rozne sredoki np Autan. Niejaki WC (ten od kwadransa) w swojej ksiazce
zapewnial ze dziala nawet na komary tropikalne. Najlepiej przejsc sie do
dobrej drogerii/gospodarstwa domowego.

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

7. Data: 2000-04-20 17:44:51

Temat: Re: Odp: czarne wrednie gryzace muszki
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw Grabarczyk wrote:

> [...]
> i w nos.
> Pozdrawiam i zycze sukcesow w walce z muszkami jak ja je nazywam /

Ja tam uzywam bezczelnie chemii: polski preparat "Bzyk" i spokoj, na
jakis czas oczywiscie. Ocet tez jest ok.

Anka

---
Szybka i inteligentna, zna zawilosci jezyka polskiego
http://wyszukiwarka.onet.pl
Wieksza i szybsza - Poczta Onet.pl [ http://poczta.onet.pl ]

8. Data: 2000-04-25 05:29:13

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...
> Sa rozne sredoki np Autan. Niejaki WC (ten od kwadransa) w swojej ksiazce
> zapewnial ze dziala nawet na komary tropikalne. Najlepiej przejsc sie do
> dobrej drogerii/gospodarstwa domowego.

Autan nie działał nawet na komary polskie! (przynajmniej na mojej skórze)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-05-09 21:27:15

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze nie lubia jakis roslinek, albo czyms sie smarowac - bo nic nie
> umiem zrobic zeby to juz wreszcie byl ogrod....
rozpal grilla ale tak aby jak najwięcej dymił [mokry węgiel lub dorzuć
zioła], mnie się udaje je odpędzić tą metodą chociaż i tak jestem
niemiłosiernie pogryziony [odchwaszczałem pod iglakami]. Na rany
[bezpośrednio po ugryzieniu] skutecznie działaja [łagodzą i zwalczaja
obrzęk] krople do oczu o nazwie Rhinophenazol. Sprawdzone.
pozdr Jerzy

10. Data: 2000-05-16 17:25:11

Temat: SV: czarne wrednie gryzace muszki
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <j...@p...com.pl> skrev i
meldingsnyheter:8f9vrf$a9v$...@s...icm.edu.pl...
Podobno calkiem dobrze dziala zwykly spozywczy olejek waniljowy ,trzeba nim
wysmarowac odkryte czesci ciala i przy okazji pachnie sie jak smaczne
ciasteczko; ale ja tego sposobu nie sprawdzalam bo u nas nie ma tych malych
zlosliwych muszek.
pozd Magda Hellsten

Re: roze
Trawa.