czarne wrednie gryzace muszki

następny post »
From: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: czarne wrednie gryzace muszki
Date: Wed, 19 Apr 2000 12:28:38 +0200

no wlasnie takie malutkie, jak tylko pojawie sie na polu (w przyszlosci
ogrodu :-))) kolo domu i troche popracuje mam ich kolo siebie cala
chmare - jak mnie ktoras dziabnie to jest to gorsze od najgorszych
komarow, w zeszlym roku mialem cale nogi popuchniete i boli jak ch...
plus goraczka
moze nie lubia jakis roslinek, albo czyms sie smarowac - bo nic nie
umiem zrobic zeby to juz wreszcie byl ogrod....
pomocy grzesiek