czarne wrednie gryzace muszki

następny post »
Data: 2000-04-19 10:28:38
Temat: czarne wrednie gryzace muszki
Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl>

no wlasnie takie malutkie, jak tylko pojawie sie na polu (w przyszlosci
ogrodu :-))) kolo domu i troche popracuje mam ich kolo siebie cala
chmare - jak mnie ktoras dziabnie to jest to gorsze od najgorszych
komarow, w zeszlym roku mialem cale nogi popuchniete i boli jak ch...
plus goraczka
moze nie lubia jakis roslinek, albo czyms sie smarowac - bo nic nie
umiem zrobic zeby to juz wreszcie byl ogrod....
pomocy grzesiek