Re: Trawniki

From: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Trawniki
Date: Thu, 8 Jun 2006 13:43:57 +0200

On Thu, 8 Jun 2006, Dobranoc wrote:

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> To w końcu chodzimy po tej trawie czy nie - vide pkt 7.

Jak jestes w butach to pomykasz sciezka, jak na bosaka - trawnikiem.

> To zależy od gości, u moich z pewnością nie spowodowałoby żadnego
> dodatkowego oh.

To daj jeszcze innym szanse ;-)

> Znajomi nie zaobserwowali takiej zależności.

A ja tak. Nornice nie zywia sie trawa tylko klaczami i grubymi korzeniami
roslin. Pojda tam gdzie tych klaczy jest pod dostatkiem.

> Za to trawa jest ponoć zdrowsza.

I smaczniejsza ale to ludzi chyba nie bardzo interesuje?

> Ściezki na trawniku ? To ten trawnik jest tylko do oglądania ?

Sa miejsca gdzie czesciej sie chodzi i tam przydaje sie sciezka.

> Podejrzewam, że napalm wyjdzie taniej.

Chwastox niszczy chwasty pozostawiajac trawe.

> Doprawdy ?

To poobserwuj sasiadow.
Siedzi taki i pije piwo i nagle przerywa picie i ... dalej do kosiarki;
raz - dwa -raz -dwa.

> To zapraszam do siebie, ślady po ugryzieniach mrówek utrzymują się przez
> miesiąc.

Niskie koszenie (sensowne tylko dla jednolitego trawnika) niszcze kopczyki
i sciezki mrowcze. Pszczoly i osy nie szukaja pozywienia na golym
trawniku.

Pozdrawiam
wlasciciel zachwaszczonego trawnika.

--