Troche o miłosierdziu

41. Data: 2019-01-06 20:57:32

Temat: Re: Troche o miłosierdziu
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-06 16:09, Kviat wrote:

> [...]
>
> Czy pomysł nauczania w szkole o "biopolu" brzmi mniej poważnie niż
> nauczanie o chodzeniu po wodzie?
>
> Nauczanie religii w szkołach obecnie jest faktem. I jest to poważna
> sprawa, której nie da się lekceważyć, bo niesie określone i konkretne
> skutki. Tak samo nie można lekceważyć wiary w "biopole", chemtrailse,
> czy płaską Ziemię - nigdy nie wiadomo kiedy wyznawcy przesuną granicę
> tego absurdu i zaczną stawiać dzieciom jedynki (albo palić na stosie) za
> twierdzenie, że Ziemia nie jest płaska, albo że "biopole" to bzdura.
>
> Żarty się kończą, gdy ktoś bzdury traktuje poważnie.

Ta!
Moja córka dostała uwagę do zeszytu, za to, że powiedziała w klasie, iż
niektórzy ludzie napewno, pochadzą od małpy.

42. Data: 2019-01-06 22:37:48

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.01.19 um 16:09 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Dlaczego np. w szkołach nie uczą o homeopatii, albo o "biopolu", ale o
> chodzeniu po wodzie, czy o zamianie wody w wino już tak? Kompletny brak

Czytalem, ze w Niemczech na niektorych wydzialach medycznych sa wyklady
z homeopatii, bo srodowisko homeopatow ma silne lobby i przemycaja sie
tez na rozne konferencje. "Spiegel" czesto z nimi walczy.
Homeopatia moga zajmowac sie lekarze i leczacy metodami
niekonwencjonalnymi (Heilpraktiker) po skonczeniu specjalistycznych
kursow. Sporo jest krytyk na ten temat, ale wiele kas chorych finansuje
ich swiadczenia i mikstury, jakie zapisuja, podobnie jak i inne metody -
akupunkture, psychoterapie, fizjoterapie, aromaterapie, hipnoze,
ajuwerde, refleksjologie i in. Psycholodzy tez oplacani sa przez kasy.
No coz, wolny rynek i chyba jest popyt, wiec i podaz?

PS. Takiej calkowitej swobody to tu nie ma, bo nie wszystkie kasy sa
hojne i z reguly stawiaja warunki (np. akupunktura tylko przy
okreslonych bolach). Osobiscie robie sobie od lat trening kondycyjny na
recepte - dwa razy 6 cykli, pozniej 10 tygodni przerwy i wtedy place
sam, co mi czesciowo zwracaja itd. To jest w ramach prewencji, bo kasy
wola placic za szczepienia, rozne cwiczenia i rehabilitacje (np. nordic
walking) niz pozniej za operacje, szpitale, leki i zwolnienia.
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

43. Data: 2019-01-06 22:51:26

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ta!
> Moja córka dostała uwagę do zeszytu, za to, że powiedziała w klasie, iż
> niektórzy ludzie napewno, pochadzą od małpy.

Za ignorancje czy zlosliwosc? Wyjasnilbym mlodej osobie, ze ludzie z
malpami maja tylko wspolnych przodkow ewolucyjnych, a od nich nie
pochodza. Szympansy sa dosc blisko genetycznie ludziom i sa bardzo podle
- agresywne, sklonne do kanibalizmu, tocza wojny, zabijaja. Wlasnie
lecial film w telewizji o Jane Goodale.

Przyjemniejsze sa pawiany, kapucynki, wyjce i inne, ktore widzialem w
naturze, poza tym goryle, gibbony.

https://en.wikipedia.org/wiki/Primate
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/8/88/Verte
bratenstammbaumhaeckel1905.png

44. Data: 2019-01-06 23:08:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Ta!
> Moja córka dostała uwagę do zeszytu, za to, że powiedziała w klasie, iż
> niektórzy ludzie napewno, pochadzą od małpy.

Inteligentna. Świetny dzieciak.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

45. Data: 2019-01-06 23:17:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Za ignorancje czy zlosliwosc? Wyjasnilbym mlodej osobie, ze ludzie z
> malpami maja tylko wspolnych przodkow ewolucyjnych, a od nich nie
> pochodza(...)

Przewiduję, że ta rezolutna osóbka nic by Ci na to nie odpowiedziała, tylko
podała dzienniczek do wpisania uwagi.

46. Data: 2019-01-07 10:09:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-06 o 19:49, Ilona pisze:

> To, że czegoś, (jakiegoś zjawiska), nie dowiedziono na gruncie obecnej
> nauki nie znaczy, że to coś nie istnieje.

To, że czegoś, (jakiegoś zjawiska), nie dowiedziono na gruncie obecnej
nauki nie znaczy, że to coś istnieje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2019-01-07 10:23:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-06 o 20:16, Ilona pisze:
> On 2019-01-06 18:38, Kviat wrote:
>
> Weź może jakoś, zagadaj, (zamul), wyniki tego eksperymentu.
> https://www.youtube.com/watch?v=jwkGnbGzKiE&feature=
youtu.be&t=582

No jasne. Świat naukowy obraził się na gościa i jego "rewolucyjna" praca
doktorska okazała się końcem jego kariery.
:):)
No weź... bo pęknę ze śmiechu.

> Czy ten 'ołówek na kółkach', zwany dla niepoznaki 'tychoskopem', to
> przyrząd obiektywny, czy subiektywny ?

Czy ktoś powtórzył te badania i wyszło im to samo?
A może gość tendencyjnie wybrał kilka rysunków,które pasowały mu do
koncepcji, wyników nie udało się powtórzyć i dlatego świat naukowy się
na niego obraził za celowe manipulowanie lub za brak rzetelności?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2019-01-07 10:26:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-06 o 20:19, Ilona pisze:

> A w XV wieku, na Świecie w ogóle bakterii nie było,

No i je znaleźli.

> dopiero producenci mydła, wymyślili.

Jeszcze raz, powoli: niech ludziska szukają sobie "biopola" czy czego
oni tam szukają.
Ale dopóki go nie znaleźli, to jedyne co mogą mówić, to to, że go
szukają, a nie że istnieje.

Twierdzenie, że "biopole" istnieje, bo ktoś go szuka, to kłamstwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2019-01-07 10:48:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-06 o 20:16, Ilona pisze:

> Weź może jakoś, zagadaj, (zamul), wyniki tego eksperymentu.
> https://www.youtube.com/watch?v=jwkGnbGzKiE&feature=
youtu.be&t=582

https://fr.wikipedia.org/wiki/Tychoscope

Teraz już wiesz, dlaczego nie jest traktowany poważnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2019-01-07 16:04:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-06 23:08, XL wrote:

> Inteligentna. Świetny dzieciak.

:)
Też tak uważam.
To zdrowa reakcja młodej psychiki na nachalną propagande.
Szkoda tylko, że z upływem czasu ulega to stopniowemu osłabieniu.

Znowu będzie przepraszał?
Sylwestra i Nowy Rok swietowano tez w Arabii Saudyjskiej
Życzenia AD 2019
Cos o zboczeniach
to będzie mój najlepszy sylwester w życiu