Tropiciele sekt

41. Data: 2009-10-14 15:22:21

Temat: Re: Tropiciele sekt
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

x] =^..^= [x wrote:
> U?ytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisa?

> ---

> Czy to jest te? norma humanistyczna ?
> Tak mi si? wydaje, a nawet mam silne przekonanie,
> szkoda, ?e nie zauwa?aj? tego mi?o?nicy bli?niego z urz?du... :o/

> zdar
> farookhar

Bo wiara i kościół to dwie inne sprawy, kościół obecny to piekło na
ziemi, więc jedyne co pozostaje do droga Chrystusowa, bo ten facet
2000 lat temu już wiedział , jak może porozumieć się każdy człowiek
nawet jak prezentuje wszelkiego rodzaju wiary lub ich brak.

42. Data: 2009-10-14 20:21:44

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

glob wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
d.googlegroups.com...

> [...]
d.googlegroups.com...

wiadomo?ci

a.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...
> [...]
obserwowalnych
obserwowalnych

kk.
popracowa?

nie

KRK

http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

KA?DY

zgadza-

> Nie taki który mi pasuje, ale to jest światowa norma psychologiczna
> dotycząca wszystkich na świecie psychogów, psychiatrów,a ci co
> twierdzą inaczej są wykluczani z grona psychologów.
Taka jest norma =
"

Psychologowie, psychiatrzy i inni specjaliści zajmujący się zdrowiem
psychicznym, zgadzają się co do faktu, że homoseksualność nie jest
chorobą, zaburzeniem psychicznym czy problemem emocjonalnym. Ponad 35
lat obiektywnych, dobrze zaprojektowanych badań naukowych wykazało, że
homoseksualność, sama w sobie, nie wiąże się z zaburzeniami
psychicznymi lub emocjonalnymi czy społecznymi

problemami. Homoseksualność niegdyś była uważana za chorobę, ponieważ
specjaliści zajmujący się zdrowiem psychicznym i społeczeństwo
dysponowali nierzetelnymi, opartymi na uprzedzeniach, informacjami.
----------
Glob- w wersji dla Ciebie bardzo uprzejmej- masz ogromne problemy z
koncentacją. W tym tekście jest napisana Twoja teza, która jest przedmiotem
naszej dyskusji. Przypomnę Ci ją:
Cytuję:
"każdy psycholog stwierdzi że homofobia na przykład ma skład i pochodzenie
ze źródeł kk"

Ty po kilku odbieganiach od tematu, wykrętach, nagle - jak królik z
kapelusza- wyciągasz zupełnie inną tezę, i starasz się ją udowodnić. Glob-
proszę Cię- skoncentruj się- podaj mi w takim razie choć jednego psychiatrę
na poparcie Twojej tezy. Jak na razie- po twierdzeniach najpierw, że
wszyscy, potem- że wszyscy normalni, teraz bez słowa przemilczasz tę tezę,
stawiasz nową- i ją udowadniasz. Jak chcesz być traktowany jak poważny
dyskutant- to się stosownie do tego zachowuj- i albo przyznaj, że ta teza
jest wręcz idiotyczna i nie do udowodnienia, albo ją udowodnij

serdecznie pozdrawiam

Chiron

43. Data: 2009-10-14 20:24:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> dyskutant- to się stosownie do tego zachowuj- i albo przyznaj, że ta teza
> jest wręcz idiotyczna i nie do udowodnienia, albo ją udowodnij

Królik z kapelusza to raczej nic nie wyciągnie ;)
Tnij cytaty Chiron pliss.

--

Paulinka

44. Data: 2009-10-14 20:31:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Królik z kapelusza to raczej nic nie wyciągnie ;)
> Tnij cytaty Chiron pliss.

A Ty to tak z zemsty wszystko zacytowałaś? ;)

Ewa

45. Data: 2009-10-14 20:47:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
>
> Ty po kilku odbieganiach od tematu, wykr?tach, nagle - jak kr?lik z
> kapelusza- wyci?gasz zupe?nie inn? tez?, i starasz si? j? udowodni?. Glob-
> prosz? Ci?- skoncentruj si?- podaj mi w takim razie cho? jednego psychiatr?
> na poparcie Twojej tezy. Jak na razie- po twierdzeniach najpierw, ?e
> wszyscy, potem- ?e wszyscy normalni, teraz bez s?owa przemilczasz t? tez?,
> stawiasz now?- i j? udowadniasz. Jak chcesz by? traktowany jak powa?ny
> dyskutant- to si? stosownie do tego zachowuj- i albo przyznaj, ?e ta teza
> jest wr?cz idiotyczna i nie do udowodnienia, albo j? udowodnij

To że jesteś kretynem i nie rozumiesz co piszę to nie jest moja wina=
norma psychologiczna od ok; 30 lat twierdzi że homo to norma, ale są
ludzie po psychologii, jednostki, które niezgadzają się z tą normą, bo
są chorzy , psycholog też może być chory i takie osoby są wykluczane z
grupy psychologów, ale żeby z czegoś żyć wypisują bzdury, bo szukają
ujścia swoich opsesji., nawet będąc psychologami i dla kasy.
Tak więc każda w miarę wykształcona osoba o tym wie i sobie dzwoń i
sprawdzaj.
Dlatego też wczuj się w moją sytułację, dlaczego wiele osób jest tu
przez mnie odbieranych jak debile. Bo homo to norma od dawna, dlatego
ci co potępiają homo nazwano homofobami i teraz ta fobia ma zostać
wpisana w poczet chorób psychicznych, gdyż stanowi zagrożenie, takie
jednostki , dla normalnego społeczeństwa. Dlatego tak wygląda ten
artykuł, że są katole chorzy psychicznie. No niestety Chiron, trzeba
było nie być betonem i nie łazić do patologicznego środowiska kk i
przestań mnie oskarżać debilu, bo ci jedynie podaje normę
psychologiczną znaną w większości cywilizowanych krajów.

46. Data: 2009-10-14 21:39:16

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]

przestań mnie oskarżać debilu, bo ci jedynie podaje normę
psychologiczną znaną w większości cywilizowanych krajów.
Glob- to była najuprzejmiejsza wersja- że masz problemy z koncentracją.
Stawiasz jedną tezę, potem- jak chę, żebyś ją udokumentował- stawiasz
ZAMIAST dowodów- inne tezy. Jesteś po prostu psychicznie chory i jedynie, co
potrafisz- to ubliżać ludziom, którzy Ci pokazują, że to, co piszesz- jest
niedorzeczne nawet dla kilkuletniego dziecka. No cóż- miałeś swoją szansę-
już którąś z kolei. Nie mam zamiaru traktować Cię ulgowo tylko dlatego, że
masz zaburzenia psychiczne. Jak chcesz być traktowany normalnie- to się
normalnie zachowuj. Pisałem Ci już: sam napisałeś, że podoba Ci się
postępowanie Redarta i vonBrauna. No to proponuję branie z nich przykładu.
Jak nie potrafisz- to nie będę czytał tego, co piszesz, ani pisał do Ciebie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

47. Data: 2009-10-14 21:46:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> potrafisz- to ubli?a? ludziom, kt?rzy Ci pokazuj?, ?e to, co piszesz- jest
> niedorzeczne nawet dla kilkuletniego dziecka. No c?- mia?e? swoj? szans?-
> ju? kt?r?? z kolei. Nie mam zamiaru traktowa? Ci? ulgowo tylko dlatego, ?e
> masz zaburzenia psychiczne. Jak chcesz by? traktowany normalnie- to si?
> normalnie zachowuj. Pisa?em Ci ju?: sam napisa?e?, ?e podoba Ci si?
> post?powanie Redarta i vonBrauna. No to proponuj? branie z nich przyk?adu.
> Jak nie potrafisz- to nie b?d? czyta? tego, co piszesz, ani pisa? do Ciebie.

Norma psychologiczno=homo normalne , trudno to zrozumieć. Lepiej globa
obrzucać błotem, niż coś tak prostego pojąć. Twoje zachowanie świadczy
o już głębokim zaburzeniu, bo przy niskim stadium psychozy, argumenta
jeszcze docierają=wspójczuje.

48. Data: 2009-10-14 21:53:00

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hb50di$b3r$3@node1.news.atman.pl...

> [...]
> jest wręcz idiotyczna i nie do udowodnienia, albo ją udowodnij

Królik z kapelusza to raczej nic nie wyciągnie ;)
Proszę bardzo- uciąłem:-)
Jeśli chodzi o tego królika- zwróć uwagę na kontekst: nie napisałem, że
wyciągasz jak królik z kapelusza. Napisałem

"nagle - jak królik z kapelusza- wyciągasz zupełnie inną tezę".
To w zasadzie może tak być odebrane, jednak użyłem tego w innym sensie.
Mogłem napisać- praktycznie nie zmieniając sensu i nie budząc wątpliwości:

"nagle - jak grom z jasnego nieba- wyciągasz zupełnie inną tezę"

ale faktycznie - jest to niejednoznaczne i- w niezamierzony sposób- chyba
komiczne:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

49. Data: 2009-10-14 22:07:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> Tnij cytaty Chiron pliss.
> ----------------------
> Prosz? bardzo- uci??em:-)
> Je?li chodzi o tego kr?lika- zwr?? uwag? na kontekst: nie napisa?em, ?e
> wyci?gasz jak kr?lik z kapelusza. Napisa?em
>
> "nagle - jak kr?lik z kapelusza- wyci?gasz zupe?nie inn? tez?".
> To w zasadzie mo?e tak by? odebrane, jednak u?y?em tego w innym sensie.
> Mog?em napisa?- praktycznie nie zmieniaj?c sensu i nie budz?c w?tpliwo?ci:
>
> "nagle - jak grom z jasnego nieba- wyci?gasz zupe?nie inn? tez?"
>
> ale faktycznie - jest to niejednoznaczne i- w niezamierzony spos?b- chyba

Czy ktoś obserwuje jak się chorba broni, myślę że nie zadzwoni do
specjalistów, bo ''ona'' nie chce wiedzieć.

50. Data: 2009-10-15 06:27:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A Ty to tak z zemsty wszystko zacytowałaś? ;)

I to chyba nie była zemsta na Chironie.

Qra

[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
DECHOVKI WIADOMO DLA KOGO...
PRZECIWWAGA DO PEDOFILA W SZWAJCARII...
Dla odprężenia
SYLI