Re: Tropiciele sekt

From: "Chiron" <c...@...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tropiciele sekt
Date: Wed, 14 Oct 2009 22:21:44 +0200

news:cc7a96a3-d9a5-4f70-a653-fdbc34a29836@o10g2000yq
a.googlegroups.com...

> [...]
news:21dcc765-3e2f-4b8d-9ced-2a2f92b9b8e6@s21g2000pr
m.googlegroups.com...
> [...]
obserwowalnych
obserwowalnych

kk.
popracowa?

nie

KRK

http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

KA?DY

zgadza-

> Nie taki który mi pasuje, ale to jest światowa norma psychologiczna
> dotycząca wszystkich na świecie psychogów, psychiatrów,a ci co
> twierdzą inaczej są wykluczani z grona psychologów.
Taka jest norma =
"

Psychologowie, psychiatrzy i inni specjaliści zajmujący się zdrowiem
psychicznym, zgadzają się co do faktu, że homoseksualność nie jest
chorobą, zaburzeniem psychicznym czy problemem emocjonalnym. Ponad 35
lat obiektywnych, dobrze zaprojektowanych badań naukowych wykazało, że
homoseksualność, sama w sobie, nie wiąże się z zaburzeniami
psychicznymi lub emocjonalnymi czy społecznymi

problemami. Homoseksualność niegdyś była uważana za chorobę, ponieważ
specjaliści zajmujący się zdrowiem psychicznym i społeczeństwo
dysponowali nierzetelnymi, opartymi na uprzedzeniach, informacjami.
----------
Glob- w wersji dla Ciebie bardzo uprzejmej- masz ogromne problemy z
koncentacją. W tym tekście jest napisana Twoja teza, która jest przedmiotem
naszej dyskusji. Przypomnę Ci ją:
Cytuję:
"każdy psycholog stwierdzi że homofobia na przykład ma skład i pochodzenie
ze źródeł kk"

Ty po kilku odbieganiach od tematu, wykrętach, nagle - jak królik z
kapelusza- wyciągasz zupełnie inną tezę, i starasz się ją udowodnić. Glob-
proszę Cię- skoncentruj się- podaj mi w takim razie choć jednego psychiatrę
na poparcie Twojej tezy. Jak na razie- po twierdzeniach najpierw, że
wszyscy, potem- że wszyscy normalni, teraz bez słowa przemilczasz tę tezę,
stawiasz nową- i ją udowadniasz. Jak chcesz być traktowany jak poważny
dyskutant- to się stosownie do tego zachowuj- i albo przyznaj, że ta teza
jest wręcz idiotyczna i nie do udowodnienia, albo ją udowodnij

serdecznie pozdrawiam

Chiron