Trwałość domów gotowych

21. Data: 2008-12-30 08:37:53

Temat: Re: Trwałość domów gotowych
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert pisze:

> acha i panowie z 2000 nie widzieli chyba tej strony:
> http://www.isover.se/sw29601.asp
> a powinni, bo tam są dosyć ciekawe (może trochę przesadzone) rozwiązania

Kurcza, po niemiecku! :( Mógłbyś pokrótce rzucić polskie światło na ten
tekst ?

GB

22. Data: 2008-12-30 08:44:06

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 09:36:03 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

> Masz przykłady z życia, czy takie przekonanie?

Przekonanie oczywiście.

--
best regards,
scream

23. Data: 2008-12-30 10:20:42

Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kurcza, po niemiecku! :( Mógłbyś pokrótce rzucić polskie światło na ten
> tekst ?

Kurcze, a u mnie się po szwedzku otwiera - pomęcz przeglądarkę, może wyjdzie
ci po polsku ;)

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

24. Data: 2008-12-30 12:59:43

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, że nie wiedzą o tym ludzie co projektują takie domki a co gorsze
> ci
> którzy w nich już mieszkają od kilku czy kilkudziesięciu lat.

niektórym grzyb nie przeszkadza :-)

> Pewnie by
> musieli popełnić zbiorowe samobójstwo.

czasem na to właśnie wygląda, jak się wymyśla cuda niewidy (np. domy z
podkładów kolejowych)

robert
www.sabina.studioonline.pl

25. Data: 2008-12-30 13:05:36

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcza, po niemiecku! :( Mógłbyś pokrótce rzucić polskie światło na ten
> tekst ?

pooglądaj obrazki :-)
one tam wyjaśniają najwięcej

robert
www.sabina.studioonline.pl

26. Data: 2008-12-30 13:27:10

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przekonanie oczywiście.

Czyli znajdujesz się w mylnym błędzie :-)

A tak na poważnie to powinna być możliwość wyschnięcia (wyparowania wilgoci)
choćby z jednej strony.

Bo jak nie to grzyb, zgnilizna.

Pozdrawiam

Jacek

27. Data: 2008-12-30 14:23:51

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

robert pisze:

> w starej chałupie ostatniej zimy pojawiły się szczury na strychu, po krótkim
> śledztwie okazało się, ze dostały się tam poprzez wentylację podłogi na
> legarach, dziury były zatkane starymi szmatami, ale pies w zabawie,
> niewiadomo kiedy, szmaty te powyciągał, i to wystarczyło...

W moim domu z bali zeszłej zimy mysz dostała się do szafki z centralką
alarmową, prawdopodobnie weszła z zewnątrz przez peszel wyprowadzony
nad którymś oknem do zewnętrznych kontraktronów dla okiennic.
Przegryzła mi precyzyjnie najważniejszy przewód łączący centralkę
z modułem monitoringu, ten od sygnalizacji alarmu. Drugi przewód
informujący o uzbrajaniu/rozbrajaniu centralki pozostawiła nietknięty
i dlatego ani ja ani agencja ochrony nie zorientowaliśmy się w sytuacji.
Dopiero na wiosnę próbnie wezwałem ochronę i kiedy nikt nie przyjechał
zacząłem śledztwo. Po myszy zostało tylko gniazdo wyścielone wełną
mineralną, akurat tę ściankę działową z centralką i rozdzielniami
elektrycznymi mam jako jedyną w całym domu wypełnioną wełną,
a nie termeksem, bo jest pełna kabli i przewodów. To był bardzo
precyzyjnie przeprowadzony akt sabotażu ;-)

T.

28. Data: 2008-12-30 15:02:28

Od: Maciek Stachura <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Finke pisze:
> [...]
> a nie termeksem, bo jest pełna kabli i przewodów. To był bardzo
> precyzyjnie przeprowadzony akt sabotażu ;-)

Normalnie, te myszy rozbrajają bomby,
bo z jakiegoś powodu wiedzą, który kabelek przegryźć.
Widocznie jedna dorabia na boku :-)

Maciek

29. Data: 2008-12-30 15:18:00

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 14:27:10 +0100, Agent 0700 napisał(a):

> Czyli znajdujesz się w mylnym błędzie :-)
>
> A tak na poważnie to powinna być możliwość wyschnięcia (wyparowania wilgoci)
> choćby z jednej strony.
>
> Bo jak nie to grzyb, zgnilizna.

No dobra, ale czym to sie objawia i dlaczego nikt jak do tej pory nie
zwrócił na to uwagi? Ostatnio nawet widziałem całe osiedle (bloki
2-piętrowe) budowane w tej technologii. Masa ludzi buduje teraz domy
drewniane dokładnie tak jak opisano (czyli w środku ściany wełna, na
zewnątrz styropian). Czyżby nikt poza paroma guru wybitnie znającymi się na
zagadnieniach związanych z wilgocią nie wiedział o tym, że to nie ma prawa
się udać? :) I druga sprawa dlaczego ci wszyscy guru udzielają się na
rozmaitych forach (głównie murator, gdzie wyćwiczyli do perfekcji
obliczanie punktów rosy i innych pierdół, ale widzę że dotarli i tutaj) a
żaden z nich z branżą budowlaną nie ma nic wspólnego? I dam sobie obie łapy
uciąć że praktyki w konkretnym temacie też nie mają.

--
best regards,
scream

30. Data: 2008-12-30 16:50:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 09:33:50 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

> znów ty... zrób sobi krzywdę, co?
>
> GB

Nie mam tego w zwyczaju. Mogę tobie.

Sprawa prawno-budowlana
buddyzm - CyberSangha NEWS
Lekki odkurzacz ?
Pralka i suszarka MIELE - gdzie kupić w tym roku?
Ile kosztuje eksploatacja domku?