Trwalosc mrozonego chleba

1. Data: 2004-08-06 10:50:52

Temat: Trwalosc mrozonego chleba
Od: "nn" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zaraz po kupieniu świeżego chleba, dajmy na to - pszenno-żytniego, wkładam go
do zamrażalnika w lodówce. Pytanie brzmi: jak długo chleb, przechowywany w ten
sposób, będzie nadawał się do spożycia?
Dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam

nn

1. Data: 2004-08-06 13:04:26

Temat: Re: Trwalosc mrozonego chleba
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nn" <l...@a...pl> wrote in message
> [...]
> do zamrażalnika w lodówce. Pytanie brzmi: jak długo chleb, przechowywany w ten

nie wiem jak takie przetwory dlugo mozna przechowywac w zamrazalinku, wiem
za to ze sama to robie ciagle i taki chleb nadaje sie do spozycia nawet
jedzac go za miesiac.

iwon(k)a

1. Data: 2004-08-06 13:23:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cevvkg$162$1@news.onet.pl>,
"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> chleb nadaje sie do spozycia nawet
> jedzac go za miesiac.

Nie rozumiem. Chleb samojad?

Władysław

1. Data: 2004-08-06 13:25:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

> nie wiem jak takie przetwory dlugo mozna przechowywac w zamrazalinku, wiem
> za to ze sama to robie ciagle i taki chleb nadaje sie do spozycia nawet
> jedzac go za miesiac.

Myślę, że odpowiednio opakowany, by nie wysychał, będzie "zdatny" do
jedzenia nawet przez kilka miesięcy. Jednak nie spodziewaj się, że po
zamrożeniu będzie równie dobry, jak był przed.

Władysław

1. Data: 2004-08-06 13:37:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message
.

> Nie rozumiem. Chleb samojad?

:))) moze i tak byc.

iwon(k)a

1. Data: 2004-08-19 20:42:10

Od: "Bozenka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzenia nawet przez kilka miesięcy. Jednak nie spodziewaj się, że po
> zamrożeniu będzie równie dobry, jak był przed.

Moze byc dobry, jesli go rozmrazac w goracym piekarniku np. owinietym w
folie aluminiowa lub w rekawie foliowym, zeby nie wysechl :) Chlebek bedzie
jak z piekarni, no i zapach po domu po rozwinieciu chleba ;)

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
mocno wprawiona w mrozeniu chleba... w koncu "troche" go z domu przywoze ;)

Nowe menu dla slowika
orzeszki pinii
Kuchnia na wesoło
soczewica